جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

نکاتی مهم در مورد استفاده از رژ لب

نکاتی مهم در مورد استفاده از رژ لب

نکاتی مهم در مورد استفاده از رژ لب

پالاما>>>آرایش و زیبایی>>پوست و مو> آشنایی با روش استفاده از رژ لب

۱-اگر لبهای برجسته و پر ندارید، از رنگهای خیلی روشن استفاده کنید تا لبهای شما پر و برجسته نشان دهد.
۲-برای جلوگیری از اینکه رژ لبتان روی دندانهایتان مالیده شود. پس از زدن رژ انگشتتان را داخل دهانتان کرده و لبانتان را دور آن ببندید و انگشتتان را بیرون بکشید. .به این ترتیب رژ اضافه از داخل لبهایتان پاک میشود.
۳-قبل از زدن رژ، باید از ویتامین ای استفاده کنید. این کار باعث مرطوب شدن و تغذیه لب شده و از خشک شدن و ترک خوردن لب جلوگیری میکند.
۴-برای اینکه دوام رژتان افزایش یابد پس از زدن لایه اول رژ یک یا دو لایه دستمال روی لبتان بگذارید، دوباره رژ بزنید و دوباره دستمال را روی لبانتان بگذارید. به این ترتیب چربی رژ گرفته شده و رنگدانه ها و موم آن باقی میماند.

۵-اگر بالای چهل سال سن دارید. پیشنهاد ما این است که از رژهای مات استفاده نکنید.لبان شما با کمی درخشش زیباتر جلوه میکنند. همیشه از برق لب استفاده کنید تا رژتان دوام بهتری داشته باشد.
۶- ابتدا دور لبتان را با خط لب خط بکشید و با همان خط لب لبانتان را رنگ کنید. حال میتوانید برق یا رژ لبتان را بزنید. وقتی رژ قرمز میزنید، ابتدا خط لب قهوه ای بزنید و لبتان را با همان رنگ رنگ کنید و بعد رزتان را بزنید. به این ترتیب رنگ قرمز دوام بیشتری پیدا میکند.
برای اینکه از محتوای رژ لبتان حداکثر استفاده را بکنید، لایه لایه از روی آن ببرید و در ظروف مخصوص رژ بگذارید و استفاده کنید.
۷-از رژهای کهنه استفاده نکنید چون باعث پوسته شدن لبانتان خواهد شد.

نکاتی مهم در مورد استفاده از رژ لب

فال روزانه من برای پنج شنبه ۲۶ فروردین سال ۹۵

فال روزانه من برای پنج شنبه ۲۶ فروردین سال ۹۵

فال روزانه من برای پنج شنبه 26 فروردین سال 95

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین فروردین ماه

امروز گویی که همه احساس می‌کنند پریشان و دیوانه شده اند، و اما برعکس شما حس می‌کنید از عقل سلیمی‌برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می‌کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق‌العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می‌توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین اردیبهشت ماه

اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیستید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید، اما در عین حال نیز می‌توانید با داشتن نقشی موثر در ساحل مشکلات افراد دیگر هم لنگر بیندازید!

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین خرداد ماه

هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین تیر ماه

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین مرداد ماه

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که: دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین شهریور ماه

از دیروز تا بحال هیچ چیز تغییر نکرده، اما ظاهرا شما الان شادتر و سرحال تر شده اید. پس به جای نگران شدن به خاطر چیزهایی که تحت کنترل شما نیست، فقط به کارتان ادامه دهید. اما گفتن این حرف که شما هیچ وقت تسلیم نخواهید شد اشتباه است! شما خیلی راحت در راهکارهای خود بازنگری کرده و تاکتیک‌هایتان را عوض می‌کنید. پس اگر خواهان آزادی‌های دیگری در زندگی تان هستید، که حتی مشکلاتی هم برایتان به همراه دارند، سعی کنید که تا آخر راه مقصد نهایی خود را گم نکنید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین مهر ماه

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین آبان ماه

شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزینید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین آذر ماه

شما امروز اصلا نمی‌خواهید دیگران شما را به زحمت بیندازند، به خاطر اینکه به هیچ وجه دوست ندارید با مسائلی روبرو شوید که خارج از برنامه تان باشد. متاسفانه ممکن است واقعیت با آرزوهای شما هماهنگ نباشد و نتوانید هرچه می‌خواهید داشته باشید. توجه کردن به مسائل احساسی افراد دیگر به خودتان نیز کمک می‌کند و لازم است بهتان یادآوری کنیم که باید به این احساسات از دید جدی تری رسیدگی کنید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین دی ماه

امروز اوضاع مالی تان به هم ریخته و حتی اگر همکارانتان ایده‌های خوبی بهتان پیشنهاد کنند، باز هم نمی‌توانید قدم از قدم بردارید! شما می‌دانید که الان برای ریسک کردن باید بهایش را بپردازید، اما نمی‌خواهید که دیگر چیزی ببازید. شاید تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار گرفته باشید و شاید این حس طبیعی باشد. به هر حال سعی کنید به ندای قلب خود گوش داده و اگر قلبتان بهتان گفت که چیزی درست نیست با استدلالات عقلی آن را توجیه نکنید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین بهمن ماه

شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

فال روزانه من برای ۲۶ فروردین متولدین اسفند ماه

هم اکنون عضو یک گروه شدن، برای کار یا بازی، شاید کار خیلی آسانی نباشد، برای اینکه شما احساس می‌کنید در جمع آنها مثل یک بیگانه هستید. درحقیقت شما فکر می‌کنید افراد دیگر زیاد از ایده‌های شما استقبال نمی‌کنند، اما شما خودتان هم در این عدم پذیرش نقش دارید. امکان دارد شما زمانی که وظایف خودتان را توضیح می‌داده‌اید نتوانسته اید به آن خوبی از عهده وظایفتان بر بیایید. نباید حالت تدافعی داشته باشید و به جای اینکه منتظر بمانید، نقش و مسئولیت‌های خود را برای خود و دیگران شفاف سازید.

فال روزانه من برای پنج شنبه ۲۶ فروردین سال ۹۵

بهتر است فواید بخور صورت برای پوست های خشک را بدانیم

بهتر است فواید بخور صورت برای پوست های خشک را بدانیم

بهتر است فاید بخور صورت برای پوست های خشک را بدانیم

پالاما>>>آرایش و زیبایی>>پوست و مو>نکات مفید برای اینکه یک پوست مرطوب و شاد داشته باشیم

صورتمان را بخور بدهیم یا نه؟ وقتی پوست یک مدتی در معرض آب یا بخار آب قرار بگیرد طبیعتا رطوبت را جذب می‌کند، حمام، استخرو سونای مرطوب همگی به پوست رطوبت می‌دهند مثلا اگر ۱۰-۱۵ دقیقه در حمام باشید رطوبت کافی جذب پوست می‌شود و وقتی ما از حمام خارج می‌شوید احساس می‌کنید پوستی شفاف‌تر و شاداب‌تر دارید اما این حالت پوست بعد از گذشت زمان کوتاهی از بین می‌رود و پوست شما تبدیل به همان پوست قبلی می‌شود و به‌علت این‌که شما در روز نمی‌توانید چندین‌بار به حمام بروید قید داشتن این پوست را می‌زنید. ⭕اما برای داشتن این شفافیت و طراوت یک راه‌حل خوب و ساده وجود دارد و آن استفاده از بخور است.استفاده از بخور آن هم در آب و هوای خشک ایران راه‌حل بسیار کاربردی است. ⭕طریقه استفاده از آن این است که کل صورت را به‌مدت ۰۲ تا ۰۳ دقیقه در دستگاه‌ها بگذارید تا پوست رطوبت موردنیازش را جذب کند. بخار این دستگاه‌ها گرم و حتی داغ است که استفاده طولانی‌ از آن می‌تواند برای جوانی و ‌تازگی پوست مضر باشد و بهترین راه استفاده از این دستگاه این است که صورت به‌طور مستقیم روی دستگاه بخورقرار نگیرد.

بهتر است فواید بخور صورت برای پوست های خشک را بدانیم