جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کیک اسفنجی با توستر و با پف زیاد برای ۸ نفر ساده و سریع

طرز تهیه کیک اسفنجی با توستر

طرز تهیه کیک اسفنجی در توستر نی نی سایت طرز تهیه کیک ساده با توستر طرز تهیه کیک در توستر فیلم طرز تهیه کیک ساده با پف زیاد فیلم پخت کیک در اون توستر طرز تهیه کیک اسفنجی با اندازه گیری لیوان طرز تهیه کیک اسفنجی در توستر بدون شیر طرز تهیه کیک اسفنجی با پف زیاد

طرز تهیه کیک اسفنجی با توستر یکی از خوشمزه ترین و در عین حال راحت ترین و بی دردسر ترین کیک های خانگی را با توستر در خانه بپزید و از خوردن کیک هویج در کنار خانواده لذت ببرید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کیک اسفنجی با توستر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای پخت کیک
تخم مرغ ۴عدد
آرد ۲پیمانه
شکر ۱٫۵پیمانه
روغن ۱پیمانه سرخالی
هویج ۲ عدد متوسط
بکینگ پودر یک ق. مرباخوری
وانیل نصف ق.مرباخوری
دارچین ۲ق. م
پودر کاکائو ۱ق

طرز تهیه کیک اسفنجی با توستر

مرحله اول

برای شروع توستر را روشن کنید و دمای آن را روی ۱۲۰ درجه تنظیم کنید تا پیش گرم شود قالب را هم همان ابتدای آشپزی باید چرب کنید. بعد از آن آرد و دارچین به دیواره های قالب بپاشید و آن را کنار هم قرار دهید.

مرحله دوم

بریم سراغ آرد و اون رو با بکینگ پودر دارچین و پودر کاکائو مخلوط کنیم. حالا آرد رو برای سه مرحله الک میکنیم. هویج رو هم با دنده ریز رنده میکنیم و کنار قرار می دهیم. به مواد آب یا مایعات اضافه نمیکنیم.

مرحله سوم

بعد از اینکه تخم مرغ ها را شکستیم با وانیل و یک قاشق مرباخوری پودر دارچین مخلوط میکنیم. مایع تخم مرغی را هم میزنیم تا کرمی و کشدار بشه. حالا روغن رو اضافه میکنیم و با دور کند همزن مایع رو مخلوط میکنیم.

مرحله چهارم

حالا نوبت به اضافه کردن آرد میرسه. آرد رو هم در چند مرحله به مایع اضافه کنید و بعد از اون هویج رو قاشق قاشق اضافه کنید. اینجا میتونی به دل بخواه خود، گردو خرد شده را هم به مایه کیک اضافه کنی.

مرحله پنجم

مایه کیک را با کاردک هم بزنیم بعد اون رو درون قالب بریزیم. قالب رو داخل توستر گذاشته و اجازه بدیم تا با دمای ۱۷۰ درجه برای ۱۲۰ دقیقه بپزه بعد از گذشت ۹۰ دقیقه حتماً میزان پخت کیک چک شود ‌

منبع: آشپزی با عشق

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد