جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا sms ehsasi va asheghane ziba


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



آلزایمر !
میتواند بهترین بیماری جهان باشد ، تا هر ثانیه یادم نیفتد :
سهم من نیستی . . .


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



تکرار همه چیز ،
تو دنیا
خسته کننده است ،
اما تو مثل نفسی ،
تکرارت تضمین زندگی منه


اس ام اس احساسی و عاشقانه زیبا
sms ehsasi va asheghane ziba



اونی کـه بخـواد بـبیـــندت . . .
اونی که بخـواد باهات باشه . . .
دنـبــال زمــان خـالی نـمـیـگـرده !
زمـانـشـو بـرات خـالی مـیـکـنـه !
اگه واقـــــعا دوســـتت داشته باشه ...
آدم ها رو از روی اولویت بندی هاشون بشناسید ...

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین عاشقانه SMS GHAMGIN ASHEGHANE


اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



تکیــﮧ گـآهَـم بــآش !
میخـوآهَـم سَنـگـینـی نگــآه ایـن مَـردمِ حَـسـود شَهــر را
تـو هـَم حـِـس کنـی ..
ایـن مَـردم نمیتَــوآننـَـد ببیـننَــد دسـت هــآیمـآن تـآ ایـن اَنـدآزه بہم مـی آیَنـد


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



آغوش گرمم باش بگذار فراموش کنم لحظه هایی که در سرمای بی کسی لرزیدم


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



آنقدر برای دیدنت عجله کردم که هنوز، “دلم”
بند کفش هایش را نبسته بود!
با همان حال، تمام دشت را دویدم تا به تو برسم؛

که مبادا پیش از من “ناز نگاهت” خریدار پیدا کند
آخر شنیدم که کسی میگفت:
شقایقها هم عاشق میشوند…!!!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا sms asheghane jadid va ziba


اس ام اس دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست
همین دوست داشتن هاست
در آغوش گرفتن هاست
خوشبختی همین لحظه های ماست،
همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم!


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



تمام آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست ده‌ها کتاب می‌شود اما تمام چیزی که در دلم هست
فقط دو کلمه است “دوستت دارم”


اس ام اس دوست داشتن 93
sms dost dashtan 93



دقایقی در زندگی هستند
که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود

که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی
و در دنیای واقعی بغلش کنی

 
ادامه مطلب ...

جملات فلسفی بزرگان jomalat falsafi


اس ام اس فلسفی



جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



در عرض یک دقیقه می شود
یک نفر را خرد کرد
در یک ساعت می شود
کسی را دوست داشت
در یک روز می شود عاشق شد
ولی یک عمر طول خواهد کشید
تا کسی را فراموش کرد

گابریل گارسیا مارکز

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



راه گریزی نبود
عشق آمد و جانِ مرا
در خود گرفت و خلاص
من در تو
همچون جزیره‌ای خواهم زیست

شیرکو بیکَس

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



اگر تو نخواهی
هرگز آغازی نخواهد بود
و این داستان ناقص خواهد ماند
بعد از تمام آن زخم ها
نمی توان عشقی تازه را
خلق کرد
آری
یک کودکی پریشان
تمام داستان من این بود
حالا چند عشق هم اگر
از دلم گذر کند
این ویرانی ها را نمی توان
دوباره مرمت کرد
اگر تو نخواهی
هرگز آغازی نخواهد بود
برای یکی شدن ، دیر مانده ایم
و تمام این سال ها
در خانه هایی اشتباه
سپری شد
به روزهای جوانی
دیگر نمی توان برگشت
بیا
قول دهیم
اگر تو نخواهی
هرگز آغازی نخواهد بود

مورات هان مونگان

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا و جدید sms ziba va jadid


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﻘﯿﺎﺱ ﻣﻄﻤﺌﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﮔﺎﻫﯽ ﮐﻮﺩﮎ ﭘﻔﮏ ﺭﺍﺑﻪ ﭘﺪﺭ ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ !


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


آنان که کهن شدند و آنان که نوند
هریک به مراد خویش لختی بدوند
این کهنه جهان به کس نماند جاوید
رفتند و رویم و دیگر آیند و روند


اس ام اس زیبا و جدید
sms ziba va jadid


در بعضی افراد

جذابیت
رابطه ی مستقیم دارد با عصبانیت !!
عصبانی کـه میشوی دلم برایت ضعف میرود

و تن صدایت
که خشن میشود
افت فشار من محسوس تـر

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin va ziba


اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



بـیـخـیـال ِ حـرف هـای ِ مـــَــردُم ...
بـــیـا و مـرا بــبـ ــوس !
آنــها پـشـت ِ ســَـرِ خــــــُــــــدا هـم کـه خــُـداسـت حــرف مـی زنـنـد ... !!!
واے بـهـ حـــال ِ مــــن و تـــــو . . . !


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



حس خوبیه...
به خودت میای میبینی،
به کسی که رهات کرده وبدجوربهت ظلم کرده..
دیگه نه نیازی داری..

نه احساسی.........
ولی او...
داره از بی توبودن میمیره.....


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



مـَُهـم نـیستــ هـَوا گــرم بــآشـد یـآ سـرد ... !
مـــَن بــــــــــهآنه مـی گــیرم ....

و تـــــو ...
بـبـنـد دهـــآنم رآ بـآ یکــــ "بـــوسه"

 
ادامه مطلب ...

جملات خنده دار جدید jomalat khande dar jadid


اس ام اس خنده دار



جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



نسلی هستیم ، که تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم
 تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



جواب منطقی اکثر پدرهای ایرانی در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری :
۱) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد : آخه کی تاحالا همچین گ..ی خورده که تو میخوای بخوری؟!!!
۲) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد : حالا هرکی هر گ..ی خورد تو هم باید بخوری؟!! :|


جملات خنده دار جدید
jomalat khande dar jadid



ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﻭﺯﯼ 10 ﺗﺎ ﻣﯿﺴﮑﺎﻝ ﺩﺍﺭﻩ
8 ﺗﺎﺵ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﺯﺩﻩ ﮐﻪ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﻨﻪ
2ﺗﺎﺵ ﻫﻢ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺯﺩﻩ ﺍﻭﻧﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺭﻭ
ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ
ﺗﺎﺯﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﻪ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ :|

 
ادامه مطلب ...