جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین عاشقانه SMS GHAMGIN ASHEGHANE


اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



تکیــﮧ گـآهَـم بــآش !
میخـوآهَـم سَنـگـینـی نگــآه ایـن مَـردمِ حَـسـود شَهــر را
تـو هـَم حـِـس کنـی ..
ایـن مَـردم نمیتَــوآننـَـد ببیـننَــد دسـت هــآیمـآن تـآ ایـن اَنـدآزه بہم مـی آیَنـد


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



آغوش گرمم باش بگذار فراموش کنم لحظه هایی که در سرمای بی کسی لرزیدم


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



آنقدر برای دیدنت عجله کردم که هنوز، “دلم”
بند کفش هایش را نبسته بود!
با همان حال، تمام دشت را دویدم تا به تو برسم؛

که مبادا پیش از من “ناز نگاهت” خریدار پیدا کند
آخر شنیدم که کسی میگفت:
شقایقها هم عاشق میشوند…!!!

  

اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



خوابم نمیبرد…
به هیچ چیز فکر نمیکنم…
جز “او” و میدانم که خواب است…
و قبل از بسته شدن چشمهایش
به همه چیز فکر کرده است…
جز من


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



دلم مرگ میخواهد !
بی صدا !
بی هیاهو !
بی شلوغی !
بی گریه ها و ضجه های مادرم !
آرام محو شوم از صفحه ی زندگی !
جوری که انگار از اول نبوده ام . .


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



خطش را عوض کرد . . .
من ماندم و تمام دوستت دارم هایی ک هچوقت تحویل داده نشد . .


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



گاهی ارزش واقعی یک لحظه را …
تا زمانی که به یک خاطره تبدیل نشود- نمی فهمیم …
چقدر دردناک است جمله ی : ”یادش بخیر”


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



چه زیبا گفتم دوستت دارم
چه صادقانه پذیرفتی
چه فریبنده آغوشم برایت باز شد

چه ابلهانه با تو خوش بودم
چه کودکانه همه چیزم شدی
چه زود به خاطره یک کلمه مرا ترک کردی


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane



مــردان واقعـــی وفـادارند،
اونا وقت ندارن دنبال زنـان دیگه بگــردن،

چون مشــغول پیــدا کردن راه های جــدیدی برای دوسـتـــــ داشتن
شــریک زندگـــی خودشـون هســـتند . .


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghane

نظرات 1 + ارسال نظر
مجنون یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد