جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93


تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوش دلی گذارم یا نه
پر کن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم ، برآرم یا نه!


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



بر خیز بتا بیا ز بهر دل ما
حل کن به جمال خویشتن مشکل ما
یک کوزه شراب تا بهم نوش کنیم
زان پیش که کوزه ها کنند از گل ما


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



برای هر قفلی کلیدی هست !
اگر نبود قفل نمیشد!
.
برایت دعا کردم
" کلید طلایی "تمام قفلهای زندگیت را ...
.
.
.
بیابی...

 
ادامه مطلب ...

جملات زیبا و بسیار غمناک 93 jomalate ziba 93

اس ام اس زیبا



جملات زیبا و بسیار غمناک 93
jomalate ziba 93



کنار خاطرات خود، بچین میز قمارم را
دوباره شرط می بندم، به پایت روزگارم را
کمی مشروب حالت را، چنان خوش می کند گاهی
که برهم میزنی موی سیاه و سوگوارم را
به من نزدیک شو ... نزدیک، مثل روزهای سرد
بگیرم توی چنگت ، کور کن راه فرارم را
اگر صیاد من باشم، اگر صیدم تو باشی، آه
چه بی رحمانه خواهم خورد، لبهای شکارم را
بیا بنشین کنارم تا، خودت آغاز من باشی
بیا با بوسه ای تحویل کن فصل بهارم را
کنار خاطرات تو، خودم را ساده می بازم
دوباره شرط می بندم ... بچین میز قمارم را


جملات زیبا و بسیار غمناک 93
jomalate ziba 93



دو جام قبل و ... دو تا بعد کار می چسبد...
دو جام بعد در آغوش یار می چسبد
همین که مست شوی... حس کنی که خوشبختی
در اوج تلخی این روزگار می چسبد
مرا بخواه و به من چای و بوسه وعده بده
قرار تو به من بی قرار می چسبد
بچنگ جسم مرا عاشقانه ... چون شیری
که ناگهان به گلوی شکار می چسبد
چقدر مست در آغوش بودنت خوب است
چقدر بوسه ی بی اختیار می چسبد
مرا رها کن و بگذار منتظر باشم...
برای بوسه کمی انتظار می چسبد


جملات زیبا و بسیار غمناک 93
jomalate ziba 93



بوی صبح می‌دهی و گنجشک‌ها
در خنده‌هایت پرواز می‌کنند
حسودی‌ام می‌شود به خیابان‌ها و درخت‌هایی
که هر صبح بدرقه‌ات می‌کنند
حسودی‌ام می‌شود به شعرها و ترانه‌هایی که می‌خوانی
خوشا به حال کلماتی که در ذهن تو زیست می‌کنند!
دلم می‌خواهد یک‌بار دیگر
شعر را خیابان را تمام شهر را
با کودک مهربان دست‌های‌ات
از اول قدم بزنم...!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های سنگین و زیبا 93 sms sangin va ziba 93


اس ام اس سنگین



اس ام اس
های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



زندگی بار گرانی ست
که بر پشت پریشانی توست...
کار آسانی نیست
نان درآوردن و غم خوردن و عاشق بودن...
پدرم
کمرم از غم سنگین نگاهت خَم باد...


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



اشتباه می کنند بعضی ها
که اشتباه نمی کنند!
باید راه افتاد،
مثل رودها
که بعضی به دریا می رسند،
بعضی هم به دریا نمی رسند...
رفتن، هیچ ربطی به رسیدن ندارد!


اس ام اس های سنگین و زیبا 93
sms sangin va ziba 93



مراقب باش !
وقتی سوار بر تاب زندگی شدی،
دست روزگار هلت می دهد؛
ولی قرار نیست تو بیفتی!
اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی،
اوج می گیری...به همین سادگی...!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمناک و جدید 93 SMS JADID 93


اس ام اس غمگین



اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



نه همیشه
فقط گاهی اوقات
مثلا عصر های کش دار جمعه
گاهی طوری بهانه ات را می گیرم
که شعر هم مضطرب می شود و آب برایم می آورد


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



گفت منتظر بمان، رفت
من منتظر نماندم، او هم نیامد ...
چیزی شبیهِ مرگ شد
بی‌ آنکه کسی بمیرد ...!


اس ام اس غمناک و جدید 93
SMS JADID 93



مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای
یا ببافم … یا بشکافم …
اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس فلسفی



اس ام اس
فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



چقد سخته
دلتنگ کسی بشی
که بهش قول دادی دیگه مزاحمش نشی


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



کی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .
کلافه کرده اند مرا !!
بس که نق می زنند به جانم . . .
خسته شده ام از گذر خاطرات . . .


اس ام اس فلسفی و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد ؛
از دسـت دادن ِ کسـیه که دوستـش داریم !
امـا …. حقیقـت اینه که :
از دست دادن ِ خــودمـون ،
و از یــاد بردن ِ اینکه کـی هستیـم ! و چقدر ارزش داریم ….
گـاهی وقتــها خیلــی دردنــاک تـره … !

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا و غم انگیز 93 SMS 93


اس ام اس زیبا


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93


مرا دید و نشناخت.
این بود درد.....


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93



عمریست خودم را به خریت زده ام
دلو برای آن روی سگم تنگ شده است


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93

طوطی و کلاغ هر دو سیاه بودند
طوطی اعتراض کرد و زیبا شد و کلاغ به رضای خدا راضی شد
"حالا طوطی در "قفس" است و کلاغ "آزاد
چه زیباست راضی بودن به رضایش

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمناک 93 SMS ASHEGHANE FARSI 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


دسـت بـه “صورتـم” نـزن !
می تـرسم بیـفتـد نقـاب خنـدانـی کـه بـر چهـره دارم ...!
و بعــد
سیـل ِ اشـک هـایـم “تـــــــــــو” را بـا خـود ببــرد
و بـاز
من بمانم و تنهــــــایی …!


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت
نوبت به ما که رسید قلم افتاد…
دیگر هیچ ننوشت!
خط تیره گذاشت و گفت:
تو باش اسیر سرنوشت…


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم
از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که
دوستت دارم

 
ادامه مطلب ...