جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اشعار زیبا و عاشقانه ASHEGHANEHA

شعر عاشقانه



اشعار زیبا و عاشقانه
ASHEGHANEHA



دانستی اگر سوز شبانروز مرا
دامن نزدی آتش جانسوز مرا
از خنده دیروز حکایت چه کنی
بازآی و ببین گریه امروز مرا . . .


اشعار زیبا کوتاه
ASHEGHANEHA



گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد
ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد
در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی
از هزاران گل، گلی همچون وفا پیدا نشد . . .


اشعار غمگین
ASHEGHANEHA



گفتم دل و جان در سر کارت کردم
هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟
آن من بودم که گرفتارت کردم

 
ادامه مطلب ...

بهم گفتی خداحافظ

اس ام اس غمگین



بهم گفتی خداحافظ
ﻣﻨﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺪﺍ ﺳﻌﺪﯼ !

ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﻏﻨﭽﻪ ﯼ ﻟﺒﻬﺎﺕ ، ﺑﺸﯿﻨﻪ ﻃﺮﺡ ﻟﺒﺨﻨﺪﯼ !!!

ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ !
ﻣﻨﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺪﺍ ﻋﻄﺎﺭ !

ﺑﺪﻭﻥ ﺟﺎﻭﯾﺪ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ ، نخستین لحظه ی ﺩﯾﺪﺍﺭ !!!

ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ !
ﻣﻨﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺪﺍ ﺳﻬﺮﺍﺏ !

ﺧﻮﺷﺎ ﺁﻏﻮﺵ ﺩﺍﻍ ﺗﻮ ، ﺧﻮﺷﺎ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯼ ﻧﺎﺏ !!!

ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ !
ﻣﻨﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﺎﻡ !

ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺩﺍﻍ ﺁﺗﯿﺶ ﻟﺒﺖ ، ﺭﻭ ﺻﻔﺤﻪ ﯼ ﻟﺒﻬﺎﻡ !!!

ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ !
ﻣﻨﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺪﺍ ﺟﺎﻣﯽ !

ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﻧﺸﯽ ﻫﺮﮔﺰ ، ﺍﺳﯿﺮ ﺗﯿﺮ ﻓﺮﺟﺎﻣﯽ !!!

ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ !
ﻣﻨﻢ ﻣﯿﮕﻢ ﺧﺪﺍ ﻧﯿﻤﺎ !

ﻣﻨﻢ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺎﺷﻖ ، ﺑﺪﻭن ﺗﻮ ﺗﮏ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ !!!

اس ام اس عاشقانه آبان 93 sms asheghaneh aban 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه آبان 93
sms asheghaneh aban 93


در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد
در کجای جغرافیای دلت ایستاده ام که خانه ام ابری است…


اس ام اس عاشقانه آبان 94
sms asheghaneh aban 93



دیشب که باران آمد …
میخواستم سراغت را بگیرم …
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی


اس ام اس عاشقانه آبان 95
sms asheghaneh aban 93



گاه کوچکم می بینی و گاه بزرگ…
نه کوچکم و نه بزرگ؛ خودت هستی که دور می شوی و نزدیک…

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید sms asheghaneh seri jadid

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh seri jadid



به روزها دل مبند ، روزها به فصل که میرسند رنگ عوض میکنند
با شب بمان ، شب گرچه تاریک است ، لیکن همیشه یک رنگ است . . .


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh seri jadid



گاهی اوقات باید خدا رو شکر کنی
یا اصلا بغلش کنی و ببوسیش
که به چیزی که یه روزی میخواستی نرسیدی …


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh seri jadid


ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر . . .

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های زیبا و غم انگیز sms gham angiz

اس ام اس غمگین


اس ام اس های زیبا و غم انگیز
sms gham angiz



در کشـتـن ما …چـه میـزنـﮯ …تـیـغ جـفا …!!
مـارا سـر تـازیـانـه اﮮ …بـس بـاشـد…!


اس ام اس های زیبا و غمگین
sms gham angiz



ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺠﻮﻡ ﻣﯽ ﺁﻭﺭﻧﺪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ !
ﺑﺎ ﻫﻤﻪ ی ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﭘﺲ ِ ﺫﻫﻦ ِ ﺗﻮ ، ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑﺎﻗﯽ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻧﺪ…
ﺁﺩﻡﻫﺎ “ﺗﻤﺎﻡ” ﻧﻤﯽ ﺷﻮﻧﺪ …!


اس ام اس های زیبا و غمناک
sms gham angiz



باید قمارباز باشی تا بفهمی فرق است بین ‘باختن’ و ‘بد’ باختن…

 
ادامه مطلب ...

جمله های ادبی payamak

اس ام اس زیبا



جمله های ادبی
payamak


همیشه از فاصله ها گله مندیم
شاید یادمان رفته که در مشق های کودکیمان
گاه برای فهمدین کلمات فاصله هم لازم بود


جمله های ادبی زیبا
payamak


کسی نیامده جز او سر قرار خودش
نشست غرق تماشای آفتاب خودش
چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش .


جمله های ادبی کوتاه
payamak


دگر درد دلم درمان ندارد
مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی
نگاهت دور برگردان ندارد

 
ادامه مطلب ...

جملات زیبا و عاشقانه asheghane farsi

اس ام اس عاشقانه



جملات زیبا و عاشقانه
asheghane farsi


زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را میبینند
برمیدارند و نشانه میروند درست بسوی خودت


جملات دلتنگی زیبا
asheghane farsi


دلتنگم درست مثل مادر بیسوادی که
دلش هوای بچه اش را کرده ولی بلد نیست شمارشو بگیره.


جملات دوستانه زیبا
asheghane farsi


دوستت دارم" رو برای هر دوی ما فرستادی
هم من ،هم او، خیانت میکردی یا عدالت.

 
ادامه مطلب ...