جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس زیبا و قشنگ اردیبهشت 92


در این دنیا که حتی ابر


نمی گرید به حال ما


همه از من گریزانند


تو هم بگذر از این تنها



ادامه مطلب ...

اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس احساسی و رمانتیک اردیبهشت 92


من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس


بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است


من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم


که زیباتر از اندیشه یک پرواز است



ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92

عاشقانه



اس ام اس سنگین و تیکه دار اردیبهشت 92


گفتم چشمم، گفت به راهش می دار


گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار


گفتم که دلم، گفت چه داری در دل


گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار

ادامه مطلب ...

اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92

عاشقانه


اس ام اس بی وفایی و نامردی اردیبهشت 92


گفتم دل و جان در سر کارت کردم


هر چیز که داشتم نثارت کردم


گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟


آن من بودم که گرفتارت کردم



ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


عاشقانه


اس ام اس تنهایی اردیبهشت 92


چنان دل کندم از دنیا


که شکلم شکل تنهاییست


ببین مرگ مرا در خویش


که مرگ من تماشاییست



ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین

عاشقانه


اس ام اس عاشق و معشوق جدید و سنگین


اونی که عاشقشی یه دونس


ولی اونایی که عاشقتند چندتان!


برای همین عاشق شدن


بهتر از معشوق بودنه



ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید

عاشقانه


اس ام اس تنهایی و فراق عاشقونه جدید


ﻣﺴﺖ ﺁﻥ ﯾﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺩﺭﺗﻨﻬﺎیی ﯾﺎﺩﻡ ﮐﻨﺪ


ﻧﻪ ﺍﺯ ﻓﺮﺍﻕ ﻭ ﺩﻭﺭﯼ ﺧﻮﺩ ﺳﺨﺖ ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ ﮐﻨﺪ



ادامه مطلب ...