جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه و موز ساده و سریع

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و شیر طرز تهیه تیرامیسو خانگی تیرامیسو با پتی بور نی نی سایت طرز تهیه تیرامیسو با شیر و نشاسته طرز تهیه تیرامیسو با پنیر خامه ای طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور بدون پنیر طرز تهیه تیرامیسو دونفره طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور و خامه صبحانه

طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور یکی از دسرهای پرطرفدار و خوشمزه مخصوصا برای بچه ها. این دسر با روش‌های مختلفی آماده میشود و ما در این پست ساده ترین و سریع ترین روش تهیه تیرامیسو را به شما نشان می دهیم.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تیرامیسو با پتی بور در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم
بیسکوییت پتی بور ۲بسته
پنیر خامه ای ۲بسته
خامه ۱ بسته
پودر قهوه ۲ قاشق مربا خوری
وانیل نوک قاشق چایخوری
موز و گردو (قابل حذف)
شکر ۱ قاشق غذا خوری
پودر کاکائو ۱ قاشق مربا خوری

طرز تهیه تیرامیسو

مرحله اول

خامه را درون کاسه بریزید سپس شکر را به آن اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا یکدست شوند. حالا نوبت به اضافه کردن پنیر و بعد از آن وانیل رسد دوباره مواد را مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند.

مرحله دوم

یک نصف استکان آب جوش آماده کنید و پودر قهوه را در آن حل کنید. بیسکویت ها را با این محلول خیس کنید و کف ظرف مورد نظر خود بچینید. مقداری از مخلوط پنیر و خامه را روی بیسکویت ها بریزید.

مرحله سوم

حالا کمی موز له شده و گردو بر روی مواد قرار دهید. دوباره بیسکوییت های مرطوب شده با پودر قهوه را روی دسر بگذارید به همین ترتیب لایه لایه مواد را قرار داده تا کاملاً تمام شود.

مرحله چهارم

در پایان پودر کاکائو را روی دسر الک کنید و برای مدت زمان ۲ ساعت در یخچال بگذارید تا آماده برای مصرف شود. شما این دسر را میتوانید به صورت تک نفره و یا قالبی در ابعاد بزرگ آماده کنید.

منبع : سمانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد