جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدایی و خداحافظی 92 sms jodayi o bye



اس ام اس جدایی

اس ام اس جدایی و خداحافظی
SMS separation and farewell




چگونه بگذرم از عشق از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟

خداحافظ بدون تو گمان کردی که می مانم

خداحافظ بدون من یقین دارم که می مانی



اس ام اس جدایی و خداحافظی
SMS separation and farewell




واپسین لحظه دیدار

منو دست گریه نسپار

توی تردید شب خدا نگهدار

اگه خوابم اگه بیدار

تو ی این فرصت تکرار

بگو عاشقی برای آخرین بار



اس ام اس جدایی و خداحافظی
SMS separation and farewell





هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست همیشه همین گونه بوده

برو اما من پشت سرت نه دست که دل تکان می دهم



اس ام اس جدایی و خداحافظی
SMS separation and farewell

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدایی جدید 92




اس ام اس جدایی

اس ام اس جدایی جدید
Sms new separation





دلم از فراق خون شد چه گویم از جدایی

نظری به من نداری به طریق آشنایی

همه شب به یاد رویت بفشانم اشک حسرت

به امید آن که آبی به برم به دل ربایی

من بی تو را چه سازم ؟ که چنین اسیر یارم

نه رها کنی ز بندم نه کشی ز بینوایی



اس ام اس جدایی جدید
Sms new separation





منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم

منو بخشیدی و من چشمامو بستم

تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم

که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم



اس ام اس جدایی جدید
Sms new separation





چه تو قصه چه حقیقت ، یکی بود یکی نبود

این جدایی های مبهم کار دنیای حسود بود

آخر حکایت عشق ، نرسید کلاغ به خونه

شده این پایان کهنه واسه دنیا یه بهونه



اس ام اس جدایی جدید
Sms new separation

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری جدید اذر 92



اس ام اس سرکاری

اس ام اس سرکاری جدید
New funny SMS




زندگی من به دو بخش تقسیم میشه

بخش اولش مهم نیست

بخش دومش هم به کسی مربوط نیست



اس ام اس سرکاری جدید
New funny SMS





مرابه دریچه قلبت کشاندی و در را بستی

در رو باز کن بابا دستم لای دره



اس ام اس سرکاری جدید
New funny SMS





خدا می دونه که من فقط تو رو دوست دارم

خدا می دونه که تو تنها عشق منی

خدا می دونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم



اس ام اس سرکاری جدید
New funny SMS

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری خنده دار آذر 92


اس ام اس سرکاری

اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships




حکیمی هر وقت دلش می گرفت با خرش درد دل می کرد

من هم الان دلم گرفته

کجایی؟



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships





اون صورت مظلومت اون چشمای پر اشکت اون نگاه پرخشمت

منو یاد کسی می ندازه که توی عروسی شام گیرش نیومده



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships





اگه یه روز رفتی سفر

رفتی از پیشم بی خبر

سوغاتی واسم چی میاری؟



اس ام اس سرکاری خنده دار
Funny SMS friendships

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فاصله و دلتنگی آذر 92


اس ام اس فاصله

اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance




به تو عادت دارم

مثل پروانه به آتش ، مثل عابد به عبادت

و تو هر لحظه که از من دوری ، من به ویرانگری فاصله می اندیشم

در کتاب احساس ، واژه فاصله یک فاجعه معنا شده است

تو توانایی آن را داری که به این فاجعه پایان بخشی



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance





نبودنت بهترین بهانه است برای اشک ریختن

ولی کاش بودی تا اشک هایم از شوق دیدارت سرازیر می شد



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance




به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه های سنگین دوریت را ؟



اس ام اس فاصله و دلتنگی
SMS and miss distance

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خیانت جدید 92




اس ام اس خیانت
اس ام اس خیانت جدید
New betrayed by SMS





دست از سرم بردار برو

ندارم حوصله ی این حرفارو

همه یادگاریات بخوره تو سرت

نه خودتو می خوام نه دردسرت



اس ام اس خیانت جدید
New betrayed by SMS





من از عشق گفتم

تو مدل ماشینم را پرسیدی

من از محبت گفتم

تو محل زندگیم را پرسیدی

من از دوست داشتن گفتم

تو وضعیت حساب بانکیم را جویا شدی

من از ارزش ها گفتم

ارزش هایی که قیمت ندارند

امّا تو تو قیمت ارزش ها را با اهن و کاغذ برابر کردی



اس ام اس خیانت جدید
New betrayed by SMS




محبت به نامرد ، کردم بسی

محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست

که دردی چو دیدار نامرد نیست



اس ام اس خیانت جدید
New betrayed by SMS

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس دوست داشتن sms hese qashang love




اس ام اس دوستت دارم
اس ام اس دوست داشتن
Love sms






انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم

تنها یک جمله هنوزم دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن
Love sms





امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود فردا هم همین طوره



اس ام اس دوست داشتن
Love sms






بگو دوستت دارم

شهیدم کن

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب هایِ تو شلیک می شود



اس ام اس دوست داشتن
Love sms

 
ادامه مطلب ...