جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و تاثیرگذار SMS ASHEGHANEH



به کدامین گناه شکستی؟؟
قلبی را که برایت می تپید.



عشق ینی...
عکس کارت ملیتُ ببینه و بازم بخوادت...



به سلامتی مادرکه به خاطر ما شکمشو بزرگ کرد
خط چشمشو با عینک عوض کرد
مهمونی های شبانه را با بیدار موندن کنار ما عوض کرد
کیف پولشو با پوشک عوض کرد
به سلامتی مادر که همه چیزشو با عشق عوض کرد.....

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه زیبا SMS ASHEGHANEH



کنارم بمان حتی اگر تمام درهای خوشبختی قفل باشد
تو که باشی معجزه گشایش رخ خواهد داد


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



دلم گرفته از اینکه هستی اما من ندارمت


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگی کنی
چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگی می کنی...

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس زیبا و غم انگیز sms ziba va gham angiz



آرام می روم، آنچنان آرام که ندانی کِی رفته ام! اما وقتی جای خالیِ مرا ببینی
 آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمانِ رفتنم را فراموش نکنی!!!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



دلم مگر چه خواست؟؟
تو فقط وفا دار من و عشقم باش
قسم میخورم مجنون ترین لیلای این شهر شوم!!!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت...
خودم را گول میزدم که در حد منی!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمناک جدید sms ghamnak jadid

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



قلب تنها چیزیه که
شکستش هم کار میکنه!


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



ﺩِﻟَﻢ ﮐﻪ ﺍَﺯ ﮐَﺴﯽ ﺑِﮕﻴﺮَﺩ
ﭘﺎﮐ
ﻣﯿﮑُﻨَﻤ...
ﮔﺎﻩ ﺍِﺷﺘﺒﺎﻫَﺶ ﺭﺍ...
ﮔﺎﻩ ﺧُﻮﺩﺵَ ﺭﺍ


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



وقتی نیستی زانوهایم را بقل میگیرم تا همه بدانند آغوشم جای هر کسی نیست

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمناک عاشقانه sms ghamnak asheghaneh



درد دارد توی هستی، من هستم
 اما... قسمت نیست



از یه جایی به بعد دیگه چیزی نمیتونی بگی فقط نگاه میکنی...
عشقت دوست نداره فقط نگاه میکنی...
عشقت میره فقط نگاه میکنی...
دوستات بهت متلک میندازن فقط نگاه میکنی...



زخم میزند بر دلم
نگاه آخری
که نفهمید
معنای سکوت تلخم را...

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های غمگین عاشقانه sms haye ghmgin asheghaneh



مکانی بهتر از دلم برایت ندارم!
تنگی اش را به لطف خودت ببخش...


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



بگذار تا به طعنه بگویند مردمان، در گوش هم حکایت عشق مدام ما
"هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق، ثبت است در جریده عالم دوام ما"
 (بود و نبودمی عزیزی)


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



خدایا بالاتر از بهشتت نیز جایی هست؟ برای این دستان پینه بسته
 برای این کوه و تکیه گاه. آری "پدرم" را می گویم کجا را وعده خواهی داد؟؟

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه غمگین sms asheghane ghamgin



مرا در آغوش بگیر
لمس کن تمام چروک های صورتم را
شاید
شاید بازگردد عمری که بی تو گذشت!


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



عاشقشم یا نه نمیدونم ولی وقتی میبینمش وجودم میلرزه این یعنی چی؟   


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



معنی "مرگ مغزی" رو الان میفهمم.
مرگ مغزی یعنی من که مغزم از کار افتاده ولی قلبم همچنان داره میزنه برای تو...
بدون منطق
بدون سرانجام...

 
ادامه مطلب ...