جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و قاطی پاتی sms ziba ghati

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



خیلی وقته که برای دیدن تو

 اول باید چشم هایم را ببندم



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



بنده ای به خدا گفت

 اگر سرنو شت مرا نوشته ای چرا دعا کنم؟

 خدا گفت شاید نوشته باشم هر چه دعا کند



اس ام
اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati



ببین روی زمین افتادم

قند خونم رسیده به صفر

 بگو: دوست دارم!

من به این دروغ شیرین محتاجم



اس ام اس زیبا و قاطی پاتی
sms ziba ghati

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس قشنگ در هم sms qashang darham

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



اشک هایم هم مثل تو شده اند دیگر نمی آیند..

من خاطرت را می خواستم نه خاطره هایت را



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham



به سلامتی زنجیری

که صد سال زیر برف و بارون می مونه

 می پوسه ولی از هم جدانمی شه.

امید وارم که بمونیم بپوسیم

 ولی از هم جدا نشیم



اس ام
اس قشنگ در هم
sms qashang darham



قابل توجه آقایان :

وقتی یه زن نظر شما رو می پرسه

در واقع نمی خواد نظرتوون رو بدونه

فقط می خواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه



اس ام اس قشنگ در هم
sms qashang darham

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس و جملات تنهایی sms tanhaei

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس و جملات تنهایی
sms tanhaei



می خواهم برایت تنهایی را معنی کنم !

در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج

 به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند

 
نه دستی که شانه هایت را بگیرد و 
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد


 فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی !



اس ام اس و جملات تنهایی
sms tanhaei



تنهایی یعنی بین آدمایی باشی که می گن دوستت دارن

ولی کنار دلتنگیات نیستن !



اس ام
اس و جملات تنهایی
sms tanhaei



بیهوده نقاش بوده ام این همه سال !

به چشم هایت که می رسم ، قلم موها خیس می شوند !

به لب هایت که می رسم دستم می لرزد !

رنگ ها می گریزند و قاب های خالی ، تنها

 نبودن تو را به دیوار زندگی ام می کوبند !



اس ام اس و جملات تنهایی
sms tanhaei

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس قشنگ تنهایی sms qashang tanhaee

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



فرق من با یه مترسک چیه آی دنیا ؟

هر دو پوشالی و خالی

هر دومون تنهای تنها !



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



به جنگل که می روی برایم عصایی بیاور

این عذاب تنهایی پیرم کرده است !



اس ام
اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee



تنهایی یعنی شب که می خوای بخوابی

 به گوشیت می گی شب بخیر



اس ام اس قشنگ تنهایی
sms qashang tanhaee

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار sms tanhayi qamgin

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



تنهایی یعنی

 دل هیچکس سایز دلت نیست !



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



رفته ای اما رد پایت مانده است در من

 کنار تنهایی ام قدم می زند بی من !



اس ام
اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin



جلوی آیینه که می روم تنهاییم دوتاست

هرچه در آن است منم ، تو را می جویم

در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست



اس ام اس تنهایی غمگین و گریه دار
sms tanhayi qamgin

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس برای حضرت مهدی عج sms hazrate mahdi

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس برای حضرت مهدی عج
sms hazrate mahdi



ماه رمضان آمد و آن یار نیامد

آن عاشق و دلداده و دلدار نیامد

آدینه در آدینه گذشت و شب قدر

از حال دل ما خبردار نیامد

هر روز به یمن قدمش روزه گرفتیم

بر روزه ی دیدار دل ، افطار نیامد

چشمان شقایق به هلال مه نو بود

آمد مه نو ، نوبت دیدار نیامد

فرجام دل ما بجز از اشک روان چیست ؟

بر این دل دلسوخته دلدار نیامد



اس ام اس برای حضرت مهدی عج
sms hazrate mahdi



ای التماس و خواهش بالا دوازده

ظهر اذان عقربه ی ما دوازده

من حقم است هشت گرفتم چرا که من

یک جمله هم نساخته ام با دوازده

با چند نمره باشد اگر رد نمی شوی

یک ، دو ، سه ، هفت ، هشت ، نه آقا دوازده

بی تو تمام اهل قیامت رفوزه اند

ای نمره ی قبولی دنیا ، دوازده

ثانیه های کند توسل می آورند

یا صاحب الزمان خدا یا دوازده !

حالا که ساعت تو و چشم خدا یکی ست

آقا چقدر مانده زمان تا دوازده ؟

امروز اگر نشد ولی یک روز می شود

ساعت به وقت شرعی زهرا ، دوازده

علی اکبر لطیفیان



اس ام
اس برای حضرت مهدی عج
sms hazrate mahdi



غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

از شما دور شدن زار شدن هم دارد

هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند

عبد آلوده شدن خار شدن هم دارد

عیب از ماست که هر صبح نمی بینیمت

چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم

دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد

ای طبیب همه ، انگار دلت با ما نیست

بد شدن ، حس دل آزار شدن هم دارد

آنقدر حرف در این سینه ما جمع شده است

این همه عقده تلنبار شدن هم دارد

از کریمان فقرا جود و کرم می خواهند

لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

نکند منتظر مردن مایی آقا ؟

این بدی مانع دیدار شدن هم دارد

ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیم

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد



اس ام اس برای حضرت مهدی عج
sms hazrate mahdi

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج sms qashang rajebe imam zaman

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



پایان تمام عاقبت ها نیک است

صبح است که پایان شب تاریک است

یک عمر اگر چشم به راهی کردی

تردید نکن ، ظهور او نزدیک است



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



از پرده ها برون شد ، سوز نهانی ما

کوک است ساز دل ها ، کِی میل شور داری ؟

در خواب دیده بودم ، یک شب فروغ رویت

کِی در سرای چشمم قصد ظهور داری ؟



اس ام
اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman



گفتم که خدا مرا مرادی بفرست

توفان زده‏ ام مرا نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه یا مهدی

نذر گل نرگس صلواتی بفرست



اس ام اس های قشنگ راجع به امام زمان عج
sms qashang rajebe imam zaman

 
ادامه مطلب ...