جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و عرفانی مهر 92 sms asheqaneh erfani mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه و عرفانی مهر 92
sms asheqaneh erfani mehr



خوشبختی یعنی در خاطر کسی ماندگاری

که لحظه های نبودنت را با تمام دنیا معامله نمی کند !



اس ام اس عاشقانه و عرفانی مهر 92
sms asheqaneh erfani mehr



آدما خیلی نمی تونن از هم دور باشن

 بالاخره یه چیزی جا می مونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی چون دلت اینجاست



اس ام
اس عاشقانه و عرفانی مهر 92
sms asheqaneh erfani mehr



ﻣﯿ ﺘﻮﺍنم ﺗﻤﺎﻡ زندگیم ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ بگیرم

ﮐﺎﻓﯽ ﺳﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪگیم ﯾﮏ تو ﺑﺎﺷﺪ



اس ام اس عاشقانه و عرفانی مهر 92
sms asheqaneh erfani mehr

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92 sms asheghane arefaneh

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



با تمام احترامی که برای “شما” قائلم

 اما “تو” را دوست دارم !



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



من با همه فرق دارم !

چون من تــــــــو را دارم



اس ام
اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh



بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش



اس ام اس عاشقانه و عارفانه مهر 92
sms asheghane arefaneh

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین مهر 92 sms sangin mehr

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



شرم می کنم

با ترازوی کودک گرسنه ای که در پیاده رو نشسته است

 وزن سیری ام را بکشم



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



هنگام به گریه انداختن زن مواظب باشید

خدا اشک های او را می شمارد



اس ام
اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr



همه از خاکیم و به خاک برمی گردیم

 اما مهم اینه که به لجن تبدیل نشیم



اس ام اس سنگین مهر 92
sms sangin mehr

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ sms sangin faz shakh

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



بغض یعنی :

صدای اذان

خونه سوت و کور

خاطره های پرهیاهو

و سفره ای خالی از حضور پدر و مادر

بعضی چیزا فقط یه بار تکرار میشن

قدرشو بدونیم !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



مردانگی آنجاست

جایی که پسر بچه ای هنگام بازی

 برای اینکه دوست فقیرش خوراکی هایش را بخورد

 نقش فروشنده را بازی کرد !



اس ام
اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh



بیایید به دنبال آن نیمه از آدمیت باشیم

 که با عطر عشق می آمیزندش نه با عطر کافور

همان نیمه ای که نمی شویندش ، نمی آلایندش

 نمی پوشانندش و به خاک نمی سپارندش !



اس ام اس سنگین فاز بالا شاخ
sms sangin faz shakh

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جوک های فک و فامیل sms jokes fak o famil

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



بچگیام که فامیلامون میومدن خونمون بچه هاشونو

یه گوشه گیر میاوردم تا می خوردن می زدم !

البته خونشون که می رفتم تا می خوردم می زدنما …

فک و فامیل انتقام گیره دریم ؟



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



داﺩﺍﺷﻢ ﺩﻳﺸﺐ ﮐﻠﻲ تقلب ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺑﺮﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎن ﻓﻴﺰیکش

صبح ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺒﺮﻩ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭﺑﺴﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻮﻧﻪ !

واقعا راضیم ازش …



اس ام
اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil



به مامانم میگم : شام چی داریم ؟

میگه : آنچه گذشت !

میگم : غذای جدیده ؟

میگه : عارع …

میگم : خو حالا چیا داره توش واسه سلامتی خوبه ؟

میگه : هرچی تو این هفته پختم و کوفت نکردی رو قاطی کردم

 دوتا تخم مرغم زدم بهش و مث کتلت سرخش کردم !

اگه اینم کوفت نکنی فردا شب پس از سال ها داریم …



اس ام اس جوک های فک و فامیل
sms jokes fak o famil

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جوک فامیلی sms jokes family

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



مامانم سوزنو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده

و همه جمع شدیم داریم دنبالش می گردیم ، اومده صحنه رو بازسازی

می کنه یه سوزن دیگه میزاره می ندازه ببینه کجا میفته !

هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دوتا سوزن می گردیم …



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family



یه پسرخاله دارم که هنوز سه سالش تموم نشده و نمیدونه “زرافه” چیه ؟

مامانم اومد براش توضیح بده که قشنگ متوجه بشه

 گفت : زرافه یه حیوون خیلی گندست

 خیلی خیلی بزرگه ، از دایی سعیدم بزرگتره !

فکر کنم حضورم تو خونه اونقدرا هم بد نیست

 میتونه به رشد علمی این بچه ها کمک کنه !



اس ام
اس جوک فامیلی
sms jokes family



صبح ساعت ۷ امتحان داشتم

زنگ زدم به پسرخالم می گم ببین کسی خونه ما نیست

 خدا وکیلی ۶:۳۰ زنگ بزن به گوشیم منو بیدار کن !

برگشته میگه : ببین من یادم میره یه ریع قبلش یه تک بزن



اس ام اس جوک فامیلی
sms jokes family

 
ادامه مطلب ...

آوای انتظار همراه اول مجید خراطها avaye entezar hamrah aval

اس ام اس عاشقانه


آوای انتظار همراه اول مجید خراطها
avaye entezar hamrah aval



آوای انتظار تو غصه نخور

مجید خراطها

 ۳۲۱۰۳



آوای انتظار همراه اول مجید خراطها
avaye entezar hamrah aval



آوای انتظار بلاتکلیف

مجید خراطها

 ۳۲۱۰۴



آوای انتظار همراه اول مجید خراطها
avaye entezar hamrah aval



آوای انتظار دار و ندار

 مجید خراطها

 ۳۲۱۰۵



آوای انتظار همراه اول مجید خراطها
avaye entezar hamrah aval

 
ادامه مطلب ...