جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس قهوه وسیگار

عکس های سیگار کشیدن عاشقانه


اس ام اس قهوه و سیگار

SMS Ghahveh Sigar


بعد از یک فنجان قهوه و دو نخ سیگار

به هوایی سرد برمی گردم

در پی رویاهایم …

در پی تو …

 

ادامه مطلب ...

سخنان افلاطون

عکس طبیعت بکر


سخنان افلاطون

Sokhanan plato


آنچه شایسته نیست به آرزو مخواه

و بدان که انتقام  خدا از بنده

به خشمِ بی رحمانه و بی حرمتی و سرزنش نبـُود

بلکه به متحول کردن و ادب کردن از فرط  عشق باشد

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سالگرد ازدواج جدید

عکس های عاشقانه دو نفره زیبا


اس ام اس سالگرد ازدواج جدید

SMS SalGard Ezdevaj Jadid

همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو

از تمام دلبستگی‌ هایم گذشتم

حال منم و یک بغل پر از گل های عاشقی

تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی

و بغض بی پایان مرا فرونشاندی

وقتی که باران نمی‌بارد

تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس سربازی جدید

گل لیلی


اس ام اس سربازی جدید

SMS SarBazi Jadid


هر روز تنگ غروب تو سربازی

صفا داره لب مرز تیر اندازی

چه خوب و قشنگه بیابونا

در حسرت دیدن یه لحظه خیابونا

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

عکس مرد سیگاری

اس ام اس غمگین و دپرس قشنگ

SMS Ghamgin


نه خودش موند نه خاطره هاش …

تنها چیزی که مونده جای خالیشه !

 

ادامه مطلب ...

اس ام اس شعرپرمعنی

عکس نوشته های زیبا از سخنان بزرگان

اس ام اس شعر پر معنی

SMS Sher

می خوام و می خواستمت تا نفسم بود

می سوختم از حسرت و عشق تو بَسَم بود

مشیری

 

ادامه مطلب ...

گلچین شعرهای عاشقانه حافظ

عکس گلهای زیبای جهان

گلچین شعرهای عاشقانه حافظ

sms sher


مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست

تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست

واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس

طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست

  ادامه مطلب ...