جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه کباب ریواس

طرز تهیه کباب ریواس

مرحله اول

امروز قصد داریم طرز تهیه کباب ساده در فر را برای شما توضیح دهیم برای تهیه کباب ریواس ابتدا فرگاز را با دمای ۳۲۵ درجه فارنهایت پیش گرم می کنیم پس از انجام این کار گوشت را آماده کرده و چربی های اضافه آن را جدا می کنیم و آن را به صورت افقی برش میزنیم .

مرحله دوم

ساقه‌های ریواس را هم برش زده و همراه با برش های انبه و برگ های آویشن تازه در کنار گوشت ها چیده و آنها را درون فویل آلومینیومی قرار می دهیم سپس روی مواد روغن و نمک و فلفل سیاه اضافه کرده و فویل ها را می بندیم .

مرحله سوم

خوراک گوشت را درون سینی فر گذاشته و برای مدت زمان یک ساعت اجازه می دهیم تا کباب خوشمزه ما کاملا مغز پخت شود . پس از گذشت این زمان فویل ها را باز کنید و روی آن سس باربیکیو بریزید و دوباره درون فر قرار دهید تا پخت شما کامل شود .

مرحله چهارم

فرگاز را خاموش کنید در مرحله بعد ، ولی اجازه دهید گوشت ۱۰ دقیقه درون دمای فر باقی بماند ، اکنون کباب ترش شما آماده برای سرو شده است . ریواس و آویشن طعم متفاوتی به غذای شما خواهد داد .

طرز تهیه املت اسفناج و پنیر

طرز تهیه املت اسفناج و پنیر

مرحله اول

برای تهیه املت اسفناج و پنیر ابتدا پیاز را به صورت خلالی خرد کنید ، حالا پیاز را با کره درون ماهیتابه ریخته بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار بدید حالا نمک را با شیر بریده شده و فلفل سیاه و فلفل قرمز جزء هندی اضافه کنید و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید .

مرحله دوم

هنگامی که پیازها نرم شد اسفناج را با آب لیموترش اضافه کنید و با هم تفت دهید ، تا اسفناج ها نرم شوند . حالا درون یک ماهیتابه جداگانه تخم مرغ ها را با کمی کره بریزید کمی که سفت شدند اسفناج ها را به املت خانگی اضافه کنید .

مرحله سوم

حالا و در در آخرین لحظات پخت غذا با پنیر پارمسان را اضافه کنید پس از اضافه کردن پنیر نیمی از املت خوشمزه را جمع کرده و روی طرف دیگر آن قرار دهید تا به کمک پنیر به هم بچسبد پنیر که ذوب شد اجاق گاز را خاموش کنید . توجه داشته باشید که اسفناج نباید در هنگام پخت له شود . اسفناج فواید بی شماری دارد اما باید به این موضوع توجه داشت که برای همه افراد هم مفید نیست و برخی بیماران نمی توانند بدون مشورت با پزشک اسفناج مصرف کنند.

طرز تهیه بال مرغ اسپایسی

طرز تهیه بال مرغ اسپایسی

مرحله اول

برای تهیه بال مرغ اسپایسی ابتدا آرد ذرت را همراه با ۲ قاشق چای خوری نمک و یک چهارم قاشق چایخوری فلفل مخلوط کنید سپس بال های مرغ را با این ادویه به خوبی آغشته کرده به طوری که تمام قسمت های مرغ طعم دار شود .

مرحله دوم

حالا ماهیتابه را آماده کرده و زمانی که روغن آن داغ شد بال های مرغ را برای مدت زمان ۶ الی ۸ دقیقه درون تابه سرخ کنید به صورتی که کاملا برشته شوند . درون یک ظرف جداگانه سس سویا را با سیر و زنجبیل مخلوط کنید سپس به آن سرکه سیب با سس تندو یک دوم قاشق چایخوری فلفل را اضافه کنید .

مرحله سوم

ظرف را بر روی حرارت اجاق گاز گذاشته و صبر کنید تا شروع به جوشیدن کند بعد از گذشت پنج دقیقه شکر قهوه ای را را به مواد اضافه کنید و مدام آن را هم بزنید تا شکر حل شود حالا بال های مرغ را درون این مخلوط ریخته و روی آن دانه های کنجد بپاشید . اکنون خوراک مرغ خوشمزه شما آماده برای سرو می باشد

طرز تهیه کباب سیسیلی

طرز تهیه کباب سیسیلی

مرحله اول

امروز قرار کباب سیسیلی تهیه کنید برای این کار گوشت و مرغ را به صورت خورشتی و چهارگوش برش می زنیم سپس داخل کاسه روغن و آویشن و پاپریکا و نمک و فلفل رو مخلوط میکنیم و گوشت ها را برای مدت زمان تقریبی یک الی دو ساعت درون کاسه قرار می دهیم .

مرحله دوم

توی این فاصله زمانی زیتون و پیازچه رو به صورت ساطوری خرد می کنیم ، حالا گوشت و مرغ رو با گوشتکوب میکوبیم تا پهن بشه ، داخل اونها رو با مخلوط زیتون و پیازچه پر می‌کنیم و می‌بندیم ، بصورت یک در میان به شیخ میکشیم .

مرحله سوم

حالا آتیش روشن کنید و زمانی که زغالها کاملاً یکدست شد شیخا روی منقل گذاشته و کباب خوشمزه و خانگی را آماده کنید اجازه دهید تا گوشت و مرغ با حرارت ملایم کاملا مغز پخت شوند . سعی کنید از گوشت بیات استفاده کنید تا همزمان با مرغ پخته شود .

طرز تهیه ترشی بادمجان کبابی

طرز تهیه ترشی بادمجان کبابی

مرحله اول

برای تهیه ترشی بادمجان کبابی ، پس از اینکه بادمجون رو شستی آنها را روی حرارت زغال یا اجاق گاز کباب کن به طوری که هر دو طرف بادمجون کباب بشه , اگه خواستی میتونی کنارش فلفل سبز هم به صورت کبابی آماده کنی ، با این کار تندی فلفل کم میشه .

مرحله دوم

اگه ذائقه شما با بوی سیر ناسازگاری داره میتونی سیر هم به صورت کبابی آماده کنی با این کار بوی سیر  کلی گرفته میشه . ( این کار سلیقه ایه ، از سیر خام هم میتونی استفاده کنی . بعد اینکه بادمجون ها سرد شد پوستش رو بگیرید و در اندازه های دلخواه خرد کنید میتونی داخل مخلوط کن بریزی یا با گوشتکوب له کنی .

مرحله سوم

تو مرحله بعد فلفل سبز و سیر خرد کن با سبزی معطر که شامل ریحان و نعناع میشه مخلوط کن و به بادمجون اضافه کن ، حالا نوبت اضافه کردن نمک و ادویه ترشی و سرکه رسیده توجه داشته باشید که نباید از سرکه زیادی استفاده کنید .

مرحله چهارم

چون بعد از چند وقت آب میندازه ترشی ، حالا مواد داخل شیشه بریز روشون کمی سرکه اضافه کن و در شیشه ها رو ببند بعد یه هفته ترشی بادمجان قابل استفاده شده ، از دو قاشق غذاخوری رب انار هم برای چاشنی میتونی استفاده کنی .

طرز تهیه میرزا کدو

طرز تهیه میرزا کدو

مرحله اول

برای تهیه میرزا کدو خوشمزه شمالی پس از اینکه شما پوست کدو رو گرفتید اونا رو بشورید و خرد کنید سپس با مقدار کمی آب کدو سبز را درون قابلمه ریخته و روی گاز بگذارید تا بپزه . بعد از اینکه پخته شدن اونا را له کنید .

مرحله دوم

برای اینکه بتونی پوست سیر راحت جدا کنی اونا رو تو آب سرد خیس کن بعد پوستشونو بگیر . حالا سیرها را خورد کن بریز تو ماهیتابه و با مقدار کمی روغن نمک و زردچوبه تفت بده . حالا کدو رو به ماهیتابه اضافه کن و با سیر مخلوط کن .

مرحله سوم

پوست گوجه فرنگی رو بگیر بعد خورد کن ، حالا گوجه ها رو همراه با فلفل و دارچین به مواد خوراک کدو اضافه کن ، کمی که مواد باهم پخته شد و غذا جا افتاده شد تخم مرغ ها رو بشکن و سایر مواد اضافه کن تا خودشونو بگیرن در ماهیتابه رو بذار و صبر کن تا غذا کاملا پخته بشه .

نکات پخت غذا

اگه خواستی میتونی سیر مصرفی را بیشتر کنید ، اگه احساس کردی غذا کمرنگه میتونی از زعفرون یا رب گوجه فرنگی استفاده کنی . از مقدار کمی گرده غوره هم به عنوان چاشنی استفاده کنید .

طرز تهیه پای برنج و قارچ

طرز تهیه پای برنج و قارچ

مرحله اول

برای تهیه پای برنج و قارچ ابتدا فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید تا پیش گرم شود حالا یک قالب در ابعاد ۱۸ در ۲۸ سانتی را چرخ کنید پس از انجام این کار یک و نیم پیمانه از آب مرغ را همراه با برنج درون قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید .

مرحله دوم

هنگامی که برنج پخته شد آن را دم کنید تا کاملا نرم شود پس از پخت برنج و سرد شدن آن دو تا دونه تخم مرغ را بشکنید ، با نمک و فلفل به برنج اضافه کنید و به خوبی با هم مخلوط کنید و برنج را داخل قالب بریزید و خوب آن را فشار دهید .

مرحله سوم

توی مرحله بعدی با الباقی آب مرغ و قارچ و کدو حلوایی و پیاز را درون قابلمه ریخته و برای مدت زمان ۱۰ دقیقه اجازه دهید تا پخته شود پس از این که آب آن کشیده شد آن را بر روی برنج ریخته و روی مواد را با پنیر رنده شده بپوشانید .

مرحله چهارم

در آخر کار تخم مرغ باقی مانده را شکسته و با شیر مخلوط کنید و مخلوط را بر روی پایه برنج بریزید حالا قالب را برای مدت زمان ۲۵ الی ۳۰ دقیقه درون فر قرار دهید تا خوراک شما کاملا پخته و جا افتاده شود .