جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فراموشی


اس ام اس فراموشی


گالری عکس های دخترانه,aks dokhtarone,عکس های عاشقانه و غمگین دخترانه,عکس های دخترانه ی غمگین,عکس های فانتزی دخترانه,عکس های کارتونی دخترانه


اس ام اس فراموشی

sms faramoshi

امروز روز آخر است..

فراموشت میکنم!

دیروز هم روز آخر بود ..

هر روز من

به بهت زدگی می گذرد..

من هر روز فراموشت می کنم..

اما چه فایده که با هر طلوع خورشید

دوباره تمام من میشوی…

مرگ هم تو را از خاطرات و ذهن من پاک نخواهد کرد..

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سوزناک


اس ام اس سوزناک


گالری عکس های دخترانه,aks dokhtarone,عکس های عاشقانه و غمگین دخترانه,عکس های دخترانه ی غمگین,عکس های فانتزی دخترانه,عکس های کارتونی دخترانه


اس ام اس سوزناک

sms soznak

مَـטּِ بیـچـاره مُـدت هـاست

کَـسـ ـے را مُـخـاطب شـعـرهـایـمـ کَـرده امـ کـه

خـیـلـ ـے وقت است غـایب است !

  ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمگین


عکس گل رز زیبا


اس ام اس غمگین

sms ghamgin

اشک ها قطره نیستند

بلکه کلماتی هستند که می افتند

فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسی را

که معنی این کلمات را بفهمد . . .

  ادامه مطلب ...

اس ام اس دپرس بودن


اس ام اس دپرس بودن


عکس گل رز زیبا


اس ام اس دپرس بودن

sms depres

دلم میخواهد کسی باشد

خوب باشد

مهربان باشد

بس باشد

و همه ی این بودن هایش

فقط برای من باشد

فقط برای من !

   ادامه مطلب ...

اس ام اس بیانات امام حسن مجتبی ع

اس ام اس تولد امام حسن مجتبی ع


عکس گل رز زیبا


اس ام اس تولد امام حسن مجتبی ع

sms veladat imam hassan

آمد چو به نیمه ماه پرفیض صیام

شد طلعت مجتبی عیان چون مه تام

با روی حسن خوی حسن جلوه نمود

فرزند ابوالحسن امام بن امام

  ادامه مطلب ...

اس ام اس باحال


اس ام اس باحال
گالری عکس های دخترانه,aks dokhtarone,عکس های عاشقانه و غمگین دخترانه,عکس های دخترانه ی غمگین,عکس های فانتزی دخترانه,عکس های کارتونی دخترانه

اس ام اس باحال

رفتم بانک صادرات یه حساب باز کردم ،اومدم بیرون یهو بانک ملی اس داد:


احوال نامردا؟میری یه بانک دیگه حساب باز میکنی؟!فعلا 50000ریال از حسابت کم میکنم تا از این غلطا نکنی...:|
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی جدید

اس ام اس فلسفی جدید


گالری عکس های دخترانه,aks dokhtarone,عکس های عاشقانه و غمگین دخترانه,عکس های دخترانه ی غمگین,عکس های فانتزی دخترانه,عکس های کارتونی دخترانه


اس ام اس فلسفی جدید

sms falsafi

قدم تازه ای برداشتن…

این چیزی است که مردم بیشتر از آن میترسند

  ادامه مطلب ...