جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه ترین پیامک های جدید 92


عاشقانه ترین پیامک های جدید 92


به قلبم نشستی نگفتم چرا


دلم را شکستی نگفتم چرا


یکی خواب شبهای من را ربود


چو دیدم تو هستی نگفتم چرا



ادامه مطلب ...

عاشقانه ترین اس ام اس های خرداد 92

عاشقانه


عاشقانه ترین اس ام اس های خرداد 92


هنوز دربه در کوچه های خاطره ام


هنوز اسم تو مانده گوشه ی حنجره ام


هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو


در انحصار غم عشق محاصره ام



ادامه مطلب ...

عاشقانه های جدید خرداد 92

عاشقانه


عاشقانه های جدید خرداد 92


همین که تو نگاه می کنی


و من نگاه می کنم


تا ببینیم کدامیک از ما نگاه می کند


خود ِ خود ِ عشق است



ادامه مطلب ...

جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92

عاشقانه


جمله های عاشقانه و عارفانه خرداد 92


باعشق اگر عذاب دنیا بکشى


با اشک دو دیده طرح دریا بکشى


تا خلوت من هزار فرصت باقیست


تنها نشدى که درد تنها بکشى



ادامه مطلب ...

جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92

عاشقانه


جمله های احساسی و رمانتیک جدید 92


ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب


وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟


یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد


تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟



ادامه مطلب ...

جمله های عاشقانه جدید 92

عاشقانه


جمله های عاشقانه جدید 92


عشق خالی بودن از معیارهاست


یا گذشتن از کنار دارهاست


عشق آتش بس ندارد جان من 


آنکه آتش میزند بر قلبهاست



ادامه مطلب ...

جمله های عاشقانه خرداد 92

عاشقانه


جمله های عاشقانه خرداد 92


عشق به هر قیمتی تمام شود


می ارزد ...



ادامه مطلب ...