جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه های جدید خرداد 92

عاشقانه


عاشقانه های جدید خرداد 92


همین که تو نگاه می کنی


و من نگاه می کنم


تا ببینیم کدامیک از ما نگاه می کند


خود ِ خود ِ عشق است



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




عاشقانه های جدید خرداد 92


متاسفم. دیگه امیدی نیست

 افتادی تو معدن دلم حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم که بیان

 عمرا نمیتونن بیارنت بیرون




عاشقانه های جدید خرداد 92



هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست

حتی سیل پاکستان



عاشقانه های جدید خرداد 92



من سرانجام پس از این همه عمر

 در چشمان تو لانه کردم

و بدین شکل مشکل مسکن من هم حل شد



عاشقانه های جدید خرداد 92




خدا یا سهمیه این دل مارو تو کدوم کارت میریزی

 که به دل ما چیزی نمیرسه ... ؟؟!!!!!



عاشقانه های جدید خرداد 92



عزیزم اشتباه نکن

من که دیوانه نیستم

من فقط عجیبم

و عجیب عاشق تو




عاشقانه های جدید خرداد 92



تو در من قد می کشی

به منتهی الیه ِ آسمان می رسی

و من در وجود ِ خویش ، می شناسمت




عاشقانه های جدید خرداد 92




ساده بگم برات

بدون حرف و تلاتم

خالی از رنگ و ریا

نه به اندازه خود

نه به اندازه دنیا

نه به مقیاس زمان

دوستت دارم

به اندازه عشق




عاشقانه های جدید خرداد 92



طوریم نیست ..... خرد و خمیرم ..... فقط همین!

کم مانده است بی تو بمیرم... فقط همین

از هرچه هست و نیست گذشتم... ولی هنوز

در مرز چشمهای تو گیرم ... فقط همین



عاشقانه های جدید خرداد 92



دوست خوب مثل ستاره میمونه

که حتی اگر نبینیش هم میدونی که سرجاش مونده




عاشقانه های جدید خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد