جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه خرداد 92

عاشقانه


جمله های عاشقانه خرداد 92


عشق به هر قیمتی تمام شود


می ارزد ...



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن





جمله های عاشقانه خرداد 92



ایـن شــعرهـــا بـــرونــد بــه جــهنّم مــن فقــط

دیــوانـه ی آن لحــظه ام…

که قــــلبت…

زیــــر ســـرم

دسـت و پـــا بزند




جمله های عاشقانه خرداد 92




رفتار عاشقانه ی زن را بایــد از دلتنگـیش فهمید

از شـــوق و بی تابیـش برای دیدار

از حس کودکانه اش برای آغــــــــوش

از خجالتش برای بوسـه گرفتن

زن بـی دلیل بهانه نمیگیرد

شاید بهانه ی دستانِ گرمـت را دارد

که دستانش را بگیری...



جمله های عاشقانه خرداد 92




گیسوانم نـوازش دستــت را می خواهــند با طعم نــاز ، نه نیاز




جمله های عاشقانه خرداد 92



توراحت بخواب...

من مشق گریه هایم هنوزمانده



جمله های عاشقانه خرداد 92




در کلبه کوچک قلبم برایت مرکبی از غرور و محبت مهیا میکنم

 تا تک سوار بی انتهای قلبم گردی

 اگر رفتی و مقصد گمشده را نیافتی

تو را به خدا سوگند میدهم به کلبه کوچک قلبم باز گرد



جمله های عاشقانه خرداد 92



از دوریت چه دارم؟ غیراز دلی شکسته

 ذهنی همیشه ابری، فکری همیشه خسته



جمله های عاشقانه خرداد 92



دوستی تکرار دوستت دارم نیست

 دوستی فهمیدن نگفتنی های کسی است که دوستش داری



جمله های عاشقانه خرداد 92



تو زندگی بعضی چیزا بزرگ و بعضی چیزا کوچیک

بعضی چیزا ساده بعضی چیزا مهم هستن

بزرگ مثل عشق

کوچیک مث غم

ساده مثل من

مهم مثل تو



جمله های عاشقانه خرداد 92



نه کسی منتظر است…

نه کسی چشم به راه…

نه خیال گذر از کوچه ما دارد ماه…

بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی است؟

وقتی از عشق سهمی نبری غیر از آه…



جمله های عاشقانه خرداد 92




واسه مشق شب صدباربنویس

اونی که فکرش رونمی کنی

همیشه به یادته!




جمله های عاشقانه خرداد 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد