جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات فلسفی بزرگان jomalat falsafi


اس ام اس فلسفی



جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



در عرض یک دقیقه می شود
یک نفر را خرد کرد
در یک ساعت می شود
کسی را دوست داشت
در یک روز می شود عاشق شد
ولی یک عمر طول خواهد کشید
تا کسی را فراموش کرد

گابریل گارسیا مارکز

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



راه گریزی نبود
عشق آمد و جانِ مرا
در خود گرفت و خلاص
من در تو
همچون جزیره‌ای خواهم زیست

شیرکو بیکَس

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



اگر تو نخواهی
هرگز آغازی نخواهد بود
و این داستان ناقص خواهد ماند
بعد از تمام آن زخم ها
نمی توان عشقی تازه را
خلق کرد
آری
یک کودکی پریشان
تمام داستان من این بود
حالا چند عشق هم اگر
از دلم گذر کند
این ویرانی ها را نمی توان
دوباره مرمت کرد
اگر تو نخواهی
هرگز آغازی نخواهد بود
برای یکی شدن ، دیر مانده ایم
و تمام این سال ها
در خانه هایی اشتباه
سپری شد
به روزهای جوانی
دیگر نمی توان برگشت
بیا
قول دهیم
اگر تو نخواهی
هرگز آغازی نخواهد بود

مورات هان مونگان

  

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



اگر بتوانم قلبی را از شکستن باز دارم
بیهوده نزیسته‌ام
اگر بتوانم دردی را تسکین دهم
یا کم کنم
یا به سینه سرخی افتاده یاری دهم
به آشیانه‌اش برگردد
بیهوده نزیسته‌ام

امیلی دیکنسون

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



تو عشق بودی
این را
از بوی تن ات فهمیدم
شاید هم خیلی دیر
به تو رسیدم
خیلی دیر

اما مگر قانون
این نبود
که هر آنچه دیر می آید
عاقبت روزی به خانه ی ما
خواهد رسید ؟

عادت کرده ایم
به نداشتن ها
و شاید به اندوه

آری
تو عشق بودی
این را
از رفتن ات فهمیدم

وگرنه
استانبول
هرگز این چنین
سرسنگین نبود

جمال ثریا

جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



دستت را به من بده ، با من برقص
دستت را به من بده ، دوستم داشته باش
چون گلی تنها خواهیم بود ما
چون گلی تنها ، و دیگر هیچ

یک ترانه را با هم می خوانیم
با یک آهنگ با هم می رقصیم
چون سبزه ها باد می لرزاند ما را
چون سبزه ها و دیگر هیچ

نام تو رزا ، نام من امید :
تنها نامت فراموش می شود
چون ما رقصی خواهیم بود
به روی تپه و دیگر هیچ

گابریلا میسترال


جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



در زندگی؛

زمانهایی فرا می رسد که تصور میکنی همه چیز به پایان رسیده است،
در حالی که آن زمان ، نقطه آغاز است !


جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



حال من خوب است اما با تو بهتر می شوم‌
آخ‌ ... تا می بینمت یک جور دیگر می شوم‌


جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi



ی وقــــــتای دلــــت مــــیخواد یــکی از پشتـــــ سر
چشمـــــاتو بــــگیره و ازتــــ بـــــپرسه :” اگــــه گفتی

من کیــــم ؟؟؟تو هم دستـــــاشو بگـــیری و بـــگی :
هر کــــی هستی بـــمون خـــــیلی تـــــــــــنهام !


جملات فلسفی بزرگان
jomalat falsafi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد