جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و زیبا sms sangin va ziba


اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



بـیـخـیـال ِ حـرف هـای ِ مـــَــردُم ...
بـــیـا و مـرا بــبـ ــوس !
آنــها پـشـت ِ ســَـرِ خــــــُــــــدا هـم کـه خــُـداسـت حــرف مـی زنـنـد ... !!!
واے بـهـ حـــال ِ مــــن و تـــــو . . . !


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



حس خوبیه...
به خودت میای میبینی،
به کسی که رهات کرده وبدجوربهت ظلم کرده..
دیگه نه نیازی داری..

نه احساسی.........
ولی او...
داره از بی توبودن میمیره.....


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



مـَُهـم نـیستــ هـَوا گــرم بــآشـد یـآ سـرد ... !
مـــَن بــــــــــهآنه مـی گــیرم ....

و تـــــو ...
بـبـنـد دهـــآنم رآ بـآ یکــــ "بـــوسه"

  

اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



شریک لحظاتم
آنقدر دوستت دارم که
لحظه های بی تو بودن،
خاطرات با تو بودن را مرور می کنم ...!
و لحظه های با تو بودن،
برای لحظه های بی تو بودن
خاطره می سازم !!!


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



♥♣♥ تــو خـــود بهشــتی ♥♣♥
دستــ هایتــ را بهـ منــ بده
بهـ جهنمــ که مــرا بهـ جهنمــ میبرنــد بهــ خاطــر عشقبازیــ با تــو !!!
تــ♥ــو خود بهـشـتی.....


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



خداحافظی سخت است وقتی قرار باشد دل بکنی
 از تمام دوست داشتنی ها از تمام دوست داشتن ها از تمام دوست داشته شدن ها
خداحافظی سخت است وقتی برنامه ات ، رفتنی همیشگی باشد و بدانی تمام شده است
 تمام ثانیه های با هم بودن خداحافظی سخت است آنقدر که گاهی
 ته همه خاطرات تلخ و شیرین دلت می خواهد بار و بنه ببندی
 یک روز زودتر از قرار بروی و پشت سرت را هم نگاه نیندازی
 و لبانت بی صدا تکان بخورد به خداحافظی که هیچ وقت شنیده نمی شود.


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



به بـعـضیا بـایــد بــگی…
عـزیـزم رفاقـت قـراردادی نـیست


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



مـــن لبخند مـــی زنم ،
از تـــه دل مــی خندم ، گاهــی مست مـــی کنم …
تــا همــه بدانند بــی تــو ملالـــی نیست !!!
اما دلــم مـــی گویـــد چــه ناشیانـــه تمــرین مـــی کنی هــر لحظــه
(شکســته نـــشدن) را .. !


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



در زندگی خیلی ها برایم دست تکان دادند...!
 اما کم بودن دستانی ک تکانم دادن...!


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba



جــــاذبه . . .
سیب هـا از چشم درخت اُفتـــــاده اند...
درخت از چشم بــاغ می اُفتــــد...
باغ از چشم باغبـــان...

و باغبان از چشم دنیــا...
پس جای نگرانــــی نیست،
این یک امر عادیســت، اگر من هم از چشم تو افتـــادم.


اس ام اس سنگین و زیبا
sms sangin va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد