جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات

عاشقانه


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر


لبخند تو از خنده ی گل زیباتر


در برکه ی آرام تو حتی مهتاب


صد بار ز خورشید شده والاتر


خوبان جهان آنچه تو داری دارند


در عشق تو از یک یکشان بالاتر 




اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد

 سال ها رفت و دل ساده ی من سنگ نشد

ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود

 نامت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نشد


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


پروانه شدم تا که چو پروانه بمیرم

 با یاد تو در گوشه ی میخانه بمیرم

پروانه شدم تا هدف عشق بپویم

آنگاه ببین تا چه غریبانه بمیرم


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


به سلامتی اونایی که

تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن

درکمون می کنن


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


یه زمونه ای شده که اگه برا عشقت کوهم بکنی

به پای فرهاد بودنت نمیذارن!

میذارن به پای کنه بودنت


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


قـول بده ، حداقل

"او" را ، مثل "من"

دوست نداشته باشی


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


فروغ ساحل شب های من باش

 طلوع طالع فردای من باش

 در این فصل خزان زندگانی

 امید این دل تنهای من باش


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


دلم از درد بی دردی گرفته

دلم از هرچه دلسردی گرفته

 دلم از تو دلم از من و از ما

 دلم از اینهمه غوغا گرفته


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


در زمین سه چیز از هم جدا نمی شوند

باران از زمین ، عاشق از معشوق و من از تو !


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات


قشنگی فاصله ها در این است که

گاهی بیادمان می اندازد

کسی هست تا دلتنگش شویم


اس ام اس اردیبهشت ماه 92 | اس ام اس دوست داشتن و ابراز احساسات
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد