جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS

اس ام اس
اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


وقتی که گوش ها زنگ زده اند

عاقلانه ترین کار ، سکوت است

  


کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن




اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


میان ابرها سیر می‌کنم

هر کدام را به شکلی می‌بینم که دوست دارم . . .

می‌گردم و دلخواهم را پیدا می‌کنم

میان آدم‌ها اما . . .

کاری از دست من ساخته نیست

خودشان شکل عوض می‌کنند

بـرای اتـفـاق هـایی که نـمی افـتـد …

بـرای دستـی کـه نـگـرفـتم

بـرای اشکـی کـه پـاک نـکـردم

بـرای بـوسـه ای کـه نـبــود

بـرای دوسـتـت دارمـی کـه مـرده بـه دنـیـا آمــد

بــرای مـن کـه وجـودم نـبـودن اسـت



اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS



چشم بَـــــسته از فرسنگ ها می شناسمت…!

این تَـــــلاشت برای گم شُــدن مَــرا می خنداند…!




اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟

اینکه هر کاری در توانِت هست

براش انجام بدی،بعد برگرده بگه :

مگه من ازت خواستم…..!



اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS



آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم

 که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم

زمین را از زیر پاییم بکشند…



اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


ﮔﺎﻫـﮯ

ﺣﺘـﮯ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ

ﭘﺸﺖ ﺳﺮﻡ ﺭﺍ

ﻧـﮕﺎﻩ ﮐـﻨـــﻢ ،

ﮐﻪ ﺑـﺒـﯿـﻨـﻢ

ﺟـﺎﻡ ﺧﺎﻟﯿـﻪ ، ﯾﺎ ﻧـﻪ !؟


اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS



وقتی خواستن ها بوی شهوت میدهند

وقتی بودن ها طعم نیاز دارند

وقتی تنهایی ها بی هیچ یادی از یار با هر کسی پر میشود

وقتی نگاه ها هرزه به هر سو روانه میشود

وقتی غریزه احساس را پوشش میدهد

وقتی انسان بودن آرزویی دست نیافتنی میشود

دیگر نمی خواهمت

نه تو را و نه هیچ کس دیگر را . . .



اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


کاش مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند

و زنان شوکت زن بودنشان را

کاش مردان همیشه مرد باشند

و زنان همیشه زن!

آنگاه هر روز نه روز “زن”،

نه روز “مرد” بلکه روز “انسان” است…


اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


عمریستــ خــودم را به خریتـــــــ زده ام ….

دلــم برای آن روی سگــــم تنگــــــــ شده…



اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


چه اســــارت بی افتخــــاری است

در بنــــد حــــرف این و آن بــــودن . . .



اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS


به چه میخندی تو ؟ به مفهوم غم انگیز جدایی؟

به چه چیز؟ به شکست دل من یا به پیروزی خویش ؟

به چه میخندی تو ؟ نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد؟

یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد ؟

به چه میخندی تو ؟

به دل ساده من میخندی که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست ؟

خنده دار است بخند . . .


اس ام اس سنگین و پر معنی جدید SMS
نظرات 11 + ارسال نظر
sevda یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:36 ب.ظ

good

fd جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 ق.ظ

amir جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ

خیلی عالیه

arezoo سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ http://اس ام اس

عاطفه پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

میدونی فلسفه اختراع سرسره چیه؟
میخوان از بچگی به بچه ها یاد بدن که صعود چقدر سخت و سقوط چقدر آسونه ...

eli جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ب.ظ

عااااااااااااااالی بود

aaa سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

kheyli khoooooooooooobbbbbbbbbb

اصغر شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ق.ظ

عاااااااااااااااااااااااااااالی

نرگس سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ب.ظ

عالی بود

نمونه چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ

عالی بود ممنون

باران سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ب.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد