جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر sms boose asheghane baraye hamsar

اس ام اس



اس ام اس
اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم

و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



بوسه هایت انار را می ترکاند

نفس هایت سیب را می رساند

آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو !



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر

من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت هم حسودی میکنم !



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


وبلاگ من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ بیـــرون میکشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ و نیسـتـــی  . . .



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



سـیــاه مـشق ِ پــشت ِ چــشـم هـایــت  دسـت خـــط ِ کــیـست !

که بــوســیـدنــش سـجــده ی واجــب شکر دارد !



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



دیگر هیچ مزه اى دلچسب نخواهد بود

من تمام حس چشاییم را روى لبانت جا گذاشته ام



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



مــرا ببــوس

روزهــای سختــی در پیــش اســت!

بگــذار تــو را کمــی پــس‌انــداز کنــم!



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



بوسیدن تو تنها تکراریست

 که تکراری نمی شود



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



کاش فراموشت می‌کردم

با عبورِ هر نفس

در ازدحامِ خاطره‌ی لب‌ها

از ولوله‌ی بوسه و مکث



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



فنجان چای توام

ببین چگونه قند در دلم آب می شود به شوق لبت !



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



درست وســـــط پیشــــانـــی ات

می شـــود قبلـــــه گــاه لبـهــای مــــــن

بـــــــوسه هــایـــــم را همان جــا حوالـــــه می کنـــــم



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar



بخــواب تــا نگــاهــت کنــم

و بــرای هــر نفــس تــو

بــوســه‌ای بنشــانــم بــه طعــم

هــر چــه تــو بخــواهــی



اس ام اس بوسه عاشقانه برای همسر
sms boose asheghane baraye hamsar
نظرات 22 + ارسال نظر
آمنه یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ب.ظ

keyhane دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

jhk شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:45 ق.ظ

merci az komaket

سهیل پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ب.ظ

Raha شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ق.ظ

نیایش پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ

واقعا زیبا بود...ممنونم
تبریک میگم بابت این سلیقه زیبا بهتون

مجتبی چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

:خیلی دوستتون دارم

شادی جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ب.ظ

بوس دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:36 ب.ظ

حمید پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:01 ب.ظ

منا پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

شیما شنبه 26 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ

مهسا یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

ممنون خوب بود::راضی::

لیلا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ

نیل پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:22 ب.ظ

:قلب

غزال یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:01 ب.ظ

لی لی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

عیسی شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:38 ق.ظ

به درد خودتون می خوره ؛ همش پوچ اند

a شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:59 ب.ظ

عالی بودن مرسی واسه خیلی فرستادم

نسیم دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ب.ظ

مرسی از زحماتتون واسه همسرم فرستادم

مهسان سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ب.ظ

Hossein پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:52 ب.ظ

مرسی از سایت خوبتون . این اس ام اس ها واقعا ناب هستن من سایتای زیادی رو گشتم ولی این سایت یه چیز دیگست . دمتون گرم موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد