جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک هفته وحدت اس ام اس هفته وحدت

اس ام اس مذهبی



پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند
عرشیان و فرشیان نام محمّد می‌برند
ولادت حضرت محمد بر شما مبارک


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


امشب سخن ازجان جهان بایدگفت
 توصیف رسول(ص) انس و جان باید گفت
در شـــــام ولادت دو قــطب عالم
 تبریک به صــاحب الزمان (عج) باید گفت


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


اسم تو نور امـید است و صفای سینه هاست
دین تو اسلام عشق است و بدور از کینه هاست
روز میـلادت شدم مست می عرفان تو
آیه شرع است و حق است، خط به خط قرآن تو

  

پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى
و برگیرنده نقاب از چهره حقایق
 امام جعفر صادق علیه السلام بر همه مسلمانان عالم مبارک باد


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
میلاد نبی اکرم(ص) مبارک


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


ماه فرو ماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
در نظر قدر با کمال محمد
میلاد نور مبارک


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


حق چو دید آن نور مطلق در حضور
آفرید از نور او صد بحر نور
آفرینش را جز او مقصود نیست
پاک دامن تر زاو موجود نیست
میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق(ع)گرامی باد


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


ای چراغ دانشت گیتی فروز
تا قیامت پیشتاز علم روز
آفرینش را کتاب ناطقی
اهل بینش را امامِ صادقی
ولادت امام جعفر صادق علیه السلام مبارک


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


از مکه فروغ ایزدی پیدا شد
سر چشمه فیض سرمدی پیدا شد
در هفدهم ربیع از دخت وهب
نو دسته گل محمدی پیدا شد


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت


به آمنه بنت وهب، خدا عطا کرده پسر
پسر چه گویم که به خلق، خدا عطا کرده پدر
میلاد پیامبر رحمت، تاج آفرینش بر شما خجسته باد.


پیامک هفته وحدت
اس ام اس هفته وحدت

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد