جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار خفن sms tike dar khafan

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



دور گردنش شال پیچیدند و سرش کلاه گذاشتند و رفتند
همین محبت ها آدم برفی را آب کرد


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



کاش دنیا چند ثانیه خفه می شد
تا من با خودم گپی بزنم


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



به هر عاشقی که می نگرم در شکایت است
درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست

  

اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



مراقب باش به چه کسی اعتماد می کنی
شیطان هم یک زمانی فرشته بود


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ
ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



هر چقدر عینکم را تمیزتر می کنم
دنیا کثیف تر می شود


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



زنــدگـی اتّفــاقِ نـادریـست کـه
بــرای بـعضـی از زنــــده ها می اُفتــد


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



عشق های امــروزی
قابل انتقال به غیر
و معاف از احساس می باشند


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



چشم هایم را می بندم
زبانم را گاز می گیرم
وقتی حریف افکارم نمی شوم
چه درد ناک است فهمیدن خیانت عشقت


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan



گرگ همان گرگ است
 شغال همان شغال
بین این همه حقیقت تنها آدم است که آدم نیست


اس ام اس تیکه دار خفن
sms tike dar khafan

نظرات 6 + ارسال نظر
nafas سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

Jaleb nabud....

zahra vaghefi شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ

faezeh دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:56 ب.ظ

Bad boood

sanam چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

amiii پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

linda شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ق.ظ


baaaaaaad boooooood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد