جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستانه sms dostane



دوستی تکرار دوستت دارم نیست
 دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی است که دوستش داری




ﻟﺬﺕ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺑﺪ ﻣﺜﻞ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﻪ ﻓﻨﺠﻮﻥ ﻗﻬﻮﻩ ﮔﺮﻡ ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻓﻪ!
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﮐﻪ ﻫﻮﺍ ﺭﻭ ﮔﺮﻡ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻪ ﻭﻟﯽ ﺗﻮﺭﻭ ﺩﻟﮕﺮﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ




زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد
بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم

  



چرا بند کفش گره میزنی باز میشه
 هدفون باز میذاری گره میخوره!




می آیند...
نگفتنی ها را میگویند
شنیدنی را نمیشنوند
ناخواسته ها را میخواهند
نباید ها را میسازند
نشکستنی ها را میشکنند
و ماندنی ها را میبرند....
همه چیز درست است...
درست همانگونه که نباید باشد.....!




برای روزهای خوب تو دعامیکنم. روزهای خوب تو ربط عجیبی به حال خوب من دارد...




دیروز تمام آرزوهایم سوخت
چایی خوردم ته ته نایم سوخت
مردی آمد پِیَش سمندی بژ داشت
خب حدس زدی تا کجاهایم سوخت




من از خار تن گلها دانستم که انسان هرچقدر گل باشد
بازهم خاری به تن دارد...




شاعری میفرماید:
کار هرکس نیست همسر داشتن
مرد خر میخواهد و پول خفن! :))




تو تنها نیستی...
دوستانی در نزدیکی ات قدم می زنند،
که شاید هرگز نبینی...
مهربانی هایی که،
شاید بعد ها نصیبت شود...
گفته ی سهراب را گوش کردی؟؟؟
چشم هایت را شُستی؟؟؟
جورِ دیگر دیدی؟؟؟




قشنگترین حس وقتیه که بفهمی هرگزفراموش نمیشی این حس تقدیم به تمامی شما دوستای عزیز


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد