جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولد اس ام اس تبریک تولد



میلاد تو; میلاد مهربانیست...
 روز میلادت مبارک مهربانترینم




از ما اسفندیا بهتر تا حالا کسی دیدید؟؟؟
عمرا اگه دیده باشید!!!
۲۶اسفند روز تولدم مبارک




من از نهایت شب حرف میزنم.
من از نهایت تاریکی و
از نهایت شب حرف میزنم...
اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان
چراغ بیاور
و یک دریچه
که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم...

  



دوباره روز تولدت رسید روزی که غصه سراغم نمیاد روزی که دستای تنهایی من
 بیشتر از همیشه دستات و می خواد... تولدت مبارک




برای تولد من جشن نگیرید بگذارید باد شمع ها را خاموش کند من همان روز تولدم مردم...
 تولدم مبارک!




لبخند زدی وآسمان آبی شد/شبهای قشنگ اسفند مهتابی شد/پروانه پس از تولد زیبایت
تا آخر عمر غرق بی تابی شد.
تولد همه کسانی که مثل من ....... به دنیا اومدن مبارک




با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندانی!
خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت:
تولدت مبارک خاص ترین مخاطب خاص دنیا!




جشن تو جشن تولد تمومه خوبیاس
جشن تو شروع زیباى تمومه شادیاس...




تو این روز طلایی تو اومدی ب دنیا
وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسنون فرستاد خدا ی ماه زیبا




قبول دارید اینو???
بعضی جملک ها * لایک * دارن
بعضی جملک ها * حذف * دارن
بعضی جملک ها *بوس* دارن لامصبا بس که نازن




با تمام مداد رنگی های دنیا
به هر زبانی که بدانی یا ندانی!
خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام
تنها یک جمله برایت خواهم نوشت:
تولدت مبارک خاص ترین مخاطب خاص دنیا!




روزی که اومدی تو زندگیم هیچوقت فک نمیکردم یه روزی
ناراحتت کنم منو بخاطر اشتباهاتم ببخش تولدت مبارک




روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد