جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و عاشقانه jomalat ziba va asheghane

اس ام اس عاشقانه



جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


پنجره را باز میکنم
طلوع را میبینم و غروب غمها را فراموش میکنم
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم
دلم برایت تنگ شده عزیزم ، این را اعتراف میکنم


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


میترسم بمیرم و نتوانم تو را در آغوش بگیرم
نگذار که با حسرت یک لحظه گرفتن دستهایت بمیرم.
میترسم بمیرم و نتوانم به تو ثابت کنم که عاشقت هستم ،
میترسم روزی بیایی و بگویی که من لایقت نیستم.


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


این هوا ، هوای دلگیریست ، فصل قلبم پاییزیست.
آسمان قلبم ابریست ، دلم گرفته ، این چه دردیست.

 
 

جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


غم به استقبال آمدنم نشسته ، قایق امیدم به گل نشسته ،
تمام درهای قلبت به رویم بسته ،
مرا تنها نگذار ، به خدا دلم گرفته
بشنو دردهای مرا بغض گلویم را گرفته …


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


به یادت هست فریاد دوستت دارم را
به یادت هست از اول کوچه دویدن، به شوق در آغوش کشیدن من را
میگفتی میخواهم دنیا نباشد اما مرا داشته باشی
یک لحظه نیز نیامده که بدون من نفس کشیده باشی
حالا من هستم و نگاهی خسته ، به چه کسی بگویم دردهای این دل شکسته


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


بگذار اشک بریزم نگو طاقت دیدن اشکهایم را نداری ،
به خدا تو حال مرا نداری، تو جای من نیستی و قلب شکسته در سینه نداری


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


این خزان با تو بهاری شده ، دلم برایت تنگ شده ،
در کنار تو بودن تنها آرزویم شده ، نامت ورد زبانم شده ،
عشق تو بهانه ای برای بودنم شده ، رفتنت کابوس هر شبم شده .


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


یادش بخیر زمانی که عشق بود و عاشقی
مجنون جان میداد برای لیلی.
یادش بخیر زمانی که وفا بود و صداقت
دلتنگی و انتظار نیز که جای خودش بود ، بماند…


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane


من و تو در کنار هم ، تو در آغوش منی و من غرق در احساساتم
سکوت سهم این لحظه عاشقانه ،
در قلبم فریاد میزنم عشق من دوستت دارم صادقانه


جملات زیبا و عاشقانه
jomalat ziba va asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد