جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه jomle haye asheghaneh

اس ام اس عاشقانه




جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


تو را دارم ای گل جهان با من است
تو تا با منی جان جان با من است
چو می تابد از دور پیشانی ات
کران تا کران آسمان با من است


جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


اگر هیچوقت بعد از هر لبخندی خدا را شکر نمیکنید
حقی نخواهید داشت بعد از هر اشکی از او گله مند باشید

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


عشق پیروزت کند بر خویشتن
عشق آتش می زند در ما و من
عشق را دریاب و خود را واگذار
تا بیابی جانِ نو، خورشیدوار

  

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من دوباره آن را
بسپارمش به باد

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


کسی رو که دوستش داری، چند وقت یکبار بهش یادآوری کن
 تا فراموش نکنه قلبی برایش می‌تپد.

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


سادگی از دهاتیان است و ظرافت از شهریان
 مرد کامل ظرافت و سادگی را باهم دارا است


جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


هیچ و باد است جهان
گفتی و باور کردی
کاش یک روز به اندازه هیچ
غم بیهوده نمی خوردی
کاش یک لحظه به سرمستی باد
شاد و آزاد به سر می بردی


جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


نیاز نیست انسان بزرگی باشیم... ...\" انسان بودن \" خود ، نهایت بزرگی است
 می توان ساده بود ولی انسان بود... به همین سادگی...

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین
سینه را ساختی از عشقش سرشارترین
آنکه می گفت منم بهر تو غمخوارترین
چه دلآزارترین شد چه دلآزارترین


جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


عیب کار اینجاست که من" آنچه هستم " را با " آنچه باید باشم " اشتباه میکنم
خیال میکنم آنچه باید باشم هستم ، در حالیکه آنچه هستم نباید باشم

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


زندگى مسابقه نیست زندگى یک سفر است و تو آن مسافرى باش که
در هر گامش ترنم خوش لحظه ها جاریست


جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


هزار بوسه به سوی خدا فرستادم
از آنکه دیدن تو قسمت خدایی بود
شب از کرانه دنیای من جدا شده بود
که هر چه بود تو بودی و روشنایی بود

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


کجایی ای رفیق نیمه راهم
که من در چاه شبهای سیاهم
نمی بخشد کسی جز غم پناهم
نه تنها از تو نالم کز خدا هم


جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


از بس که غصه تو قصه در گوشم کرد
غمهای زمانه را فراموشم کرد
یک سیـــنه سخن به درگهت آوردم
چشمان سخنگوی تو خاموشم کرد

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh


اینو بدون اگه یه روزی فهمیدی قیمت یه لیتر بارون چنده؟
قیمت یه ساعت روشنایی خورشید چنده؟
چقدر باید بابت مکالمه روزانه مون با خدا پول بدیم؟
یا اینکه چقدر بدیم تا نفسمون رو، بی منت با طراوت طبیعت زیباش تازه کنیم
اون وقت می فهمی که چرا داری تو این دنیا زندگی میکنی!

جمله های عاشقانه
jomle haye asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد