جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و غمگین sms haye tanhayi va ghamgin

اس ام اس تنهایی


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



به من گفت:
غمگین ترانه ات را بخون؟ چشمهایم را بستم...!!!
و آرام آرام گریستم...!!!


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



جایی از خواب هایم با من قرار بگذار...
دربیداری که دستم ب تو نمیرسد....

اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



به آینه نگاه میکنم؛
لبخند میزنم..
لبخند نمیزند...

  

اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



تنها ایستادن، نشانه بی کس بودن نیست.
بلکه یعنی آنقدر قوی هستم که به تنهایی از عهده مشکلات برآیم.


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



خواب از سر شهر پرانده است
مردی که تنهایی خود را
هرشب درخیابانهای شهر، سوت میزند...


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



آتش زدن به یک " سرنوشت "
کبریت نمیخواهد که!!
"پا "میخواهد.......
که لگد بزنی به همه ی دارایی یک نفر......
و.......
بروی....!!!!


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی تو بمان با دگران وای به حال دگران


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



گوشتو تیز نکن
دلی که شکست صدا ندارد
درد دارد...... درد
اگر میخوای صدای دل شکستمو بشنوی
چشماتو باز کن
اونایی که از چشم میریزه
صدای شکسته شدن دلمه
میشنوییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



یکباره دلم ریخت...
لعنت به کسانی که تو نیستند ولی عطر تو را میزنند.


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye ta
nhayi va ghamgin



گاهی بعضی حرفها ریتم ندارن
آهنگ ندارند
اما خوب که گوش کنی
درد دارند


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



کچل شدم!!!!!!!!
 چیزی ندیدم ازآنانی که ممیگفتند خراب میکنم دنیارا اگر یک تارمویت کم شود.....


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin



دیشب انقد گریه کردم که خودش یادگاری شد
اعترافات خاطره تنهایی دیالوگ های ماندگار

جایی از خواب هایم با من قرار بگذار...
دربیداری که دستم ب تو نمیرسد....


اس ام اس تنهایی و غمگین
sms haye tanhayi va ghamgin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد