جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک جدید sms ghamnak jadid

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



قلب تنها چیزیه که
شکستش هم کار میکنه!


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



ﺩِﻟَﻢ ﮐﻪ ﺍَﺯ ﮐَﺴﯽ ﺑِﮕﻴﺮَﺩ
ﭘﺎﮐ
ﻣﯿﮑُﻨَﻤ...
ﮔﺎﻩ ﺍِﺷﺘﺒﺎﻫَﺶ ﺭﺍ...
ﮔﺎﻩ ﺧُﻮﺩﺵَ ﺭﺍ


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



وقتی نیستی زانوهایم را بقل میگیرم تا همه بدانند آغوشم جای هر کسی نیست

  

اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



انقدر دلم از رفتنت بد شکست که نمیدانم وقتی بیایی کدام تکه اش خوشحال خواهد شد!


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



نا امیدانه زدم تکیه به دیوار نا امیدی نکشیدی که بدانی چه کشیدم......


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



نخواست باور کنه اینو که رسم روزگار اینه
که تنها همدم شب هاش یه مشت آهنگ غمگینه
که عشقش جا زد و رفت و از این غمگین ترم میشه
کسی که قصه اش این باشه کسی که با یه کم گریه
با این آهنگ سبک میشه


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



یک جایی میرسد که آدم دست به خودکشی میزند
نه اینکه یک تیغ بردارد رگش را بزند...
نه قید احساسش را میزند


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



خدا قسمت داشتنت
را از من گرفت...
گمانم کسی بیشتر از من
دعا کرده بود


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



خسته ام از خاطرات موندگارت


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



خدایا می دانی؟
عمری است همانند
لاک پشت به پشت افتاده
فقط دست و پا می زنیم!!!
و تو همچنان امیدوار
در انتظار بازگشتمان!


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



هرگاه یک نگاه به بیگانه میکنی...
خون مرا... دوباره به پیمانه میکنی...
ای آنکه دست بر سر من میکشی... بگو:...
فردا... دوباره موی که را شانه میکنی...؟


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid



میشه یعنی
چشامو وا بکنم
ببینم پیش منی


اس ام اس غمناک جدید
sms ghamnak jadid

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdiye سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:47 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد