جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و غمگین SMS TANHAYI VA GHAMGIN



روز مرگم اشک را پیدا کنید
روی قلبم عشق را پیدا کنید
روز مرگم خاک را باور کنید
روی قبرم لاله را پرپر کنید
خانه را وقف نیلوفر کنید
پیکرم را غرق در شبنم کنید
روز مرگم دوست را دعوت کنید
بعد مرگم خنده را سر کنید
رفتنم را ای دوستان باور کنید


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



من اگر عاشقانه مینویسم, نه عاشقم, نه معشوق کسی, فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند
در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها فقط تمرین آدم بودن می کنم


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



یک مترسک خریده ام! عطر همیشگی ات رابه تنش زده ام!
 درست مثل توست فقط اینکه روزی هزاربارازرفتنش مرانمی ترساند...

  

اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



از اش روزگار چنان دهانم سوخت که از ترس....!
 آب یخ را هم, فوت میکنم...!


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



کسی در این سوز و سرما دستهایت را نمیگیرد. در جیب بگذارشان
شاید ذره ای خاطره، ته جیبت مانده باشد که هنوز هم گرم است!


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



یه موقع ها هست, ادم دلش میگیره, هیچکس حالشو خوب نمیکنه
 فقط خودتی ویه اتاقه تاریک واین همه اهنگ که انگار واسه زندگی خودت نوشتن.....


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



چه کسی گفته که من تنهایم؟
من، سکوت، خاطرات، بغض و اشک همیشه با همیم...
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد!


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



فکر تنهایی نباش، تنهای خودش تنهاست!
 تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست...!!!


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



خواب از سرِ شهر پرانده است
مردی که تنهایی خود را هر شب
در خیابان‌های شهر
سوت می‌زند!


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



دوست داشتن همیشه گفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگاه... غریبه!
این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگرنگاه کنیم


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



من در سایتی عضو شده ام که..؛
همه میتوانند تصاویر من را تماشا کنند،
بلاگ های من را ببینند..،
اما...
نمیتوانند احساسم را بدانند،
و چه دردناک است
در جایی باشی که همه می بیننت اما... احساست نمیکنند...


اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN



تمام سیگاری ها می دانند که سیگار کُشنده است!
اما باز هم بی پروا، سیگار می کِشند...
آنها با زبانِ بی زبانی به اطرافیانِ خود می گویند:
ما به کسی که به ما اندکی آرامش دهد
حتی " جانمان " را نیز می دهیم!

اس ام اس تنهایی و غمگین
SMS TANHAYI VA GHAMGIN

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد