جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

تنهایی یعنی TANHAI YANI



نفس راحت بکش!
نیستم که مانعه نفس کشیدنت بشم :(


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



به همین بغض لعنتی قسم، نوبت گریه تو هم میرسد، شک نکن


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



وفاداری چیز بدیه....
وقتی وفادار بمونی
همیشه تنهایی......

  

تنهایی یعنی
TANHAI YANI



من اکنون در زمان "ضد حال " استمراری زندگی میکنم!!
شما چطور!؟؟؟


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﯾﮏ ﺩﺭﯾﺎ ﻋﻤﻖ ﺩﺍﺭﺩ
ﻭﻟﯽ ﭘﺮ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﻫﻢ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



خدا رو چه دیدی شاید دوام آوردم، هر تمام شدنی که مرگ نیست
گاهی میتوان کنار پنجره سیگار به دست و منتظر...... پوسید!


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



تو را میخواهد..
شکر نمیخواهد...... قهوه ی خیال همیشه شیرین است!!!!


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



خودت را در آغوش بگیر و بخواب که هیچ کس آشفتگی ات را شانه نخواهد زد
 این جهان پر از تنهاییست...!


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



نه حوصله ی دوست داشتن دارم نه می خواهم کسی دوستم داشته باشد
 این روزها سردم مثل مثل زمستان احساسم یخ زده
آرزوهایم قندیل بسته امیدم زیر بهمن ِسرد ِاحساساتم دفن شده
 نه به آمدنی دل خوشم و نه از رفتنی غمگین این روزها پُر از سکوتم


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



مردی کنار پنجره تنها نشسته است
مردی که بخش اعظم قلبش شکسته است
مردی که روح زخمی او درد میکند
مردی که تار و پود وی از هم گسسته است
پیچیده بوی تو در آن سوی پنجره
نفرین به هرچه پنجره وقتی که بسته است


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی
تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن..


تنهایی یعنی
TANHAI YANI



ای کاش...
کسانی که دلتنگشان می شویم..
لیاقت این دلتنگی را داشته باشند!


تنهایی یعنی
TANHAI YANI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد