جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

درد دل های عاشقانه asheghane



دلتنگی مرض عجیبیست آدم را آرام آرام نا آرام میکند...




تلخ تموم شد...
بد تموم شد....
ولی تموم شد....
توی یک رابطه ی یک طرفه منتظر معجزه نباشید.... برید




ﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ
ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﻣﺘﻨﻔﺮﻥ
!!! ﻧﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﻦ
دیدم ک میگم.. شایدم دروغ بگم:)

  



به سلامتی دختری که میتونست دوست پسر داشته باشه، اما نخواست...
که اگه روزی در آینده خواست دخترش رو نصیحت کنه مجبور نشه هزارتا دروغ بگه...




از آن روزی که رفتی قصه ام آغاز شد
فردایش که نبودی غصه ات نازنین آغاز شد
قصه ی دیروز ما بر زمینم کوبید
امروزهم میگذرد غمی نیست... باید بازهم منتظر فردا شد...!




سلامتی اونایی که ته ته خوشبختیشون......
مرگه......
سلامتی خودمون




اگه تمام آسمونا هم ببارن به اندازه دل من بارون ندارن...




هی روزگار همین بغل ها واستا میخوام پیاده شم...




چقدبده بادوستت بری خریدواسه هدیه روزمادرش بعدمادرخودت زنده باشه دلتنگش باشی وب ی دلایلی نتونی
 آآآآآآآ..... ه اینجوریشودیده بودی؟؟؟؟؟؟




یه کسی رو هم نداریم بهمون زنگ بزنه بگه نفسم میتونم چند دقیقه ببینمت؟
ما هم پاشیم بریم ببینیم اومده با یه شاخه گل. بعدشم بگه ببخش امسال دستم خالیه
تمام داروندارم همین شاخه گل و علاقه ایه که بهت دارم. پیشمونیمو ببوسه و بگه روزت مبارک...


نظرات 1 + ارسال نظر
خحاغخم دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:47 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد