جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه کوتاه jomalate asheghane kotah

اس ام اس عاشقانه




جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



زندگانیت ترانه، گریه هایت عاشقانه، واژه هایت ساده گویی، گفتگوی کودکانه
دیدگانت بامدادان، اشکهایت چشمه ساران، چهره ات رنگ سپیده، گونه هایت لاله زاران
گیسوانت آبشاران، زلف جنگل زیر باران، پیکرات آمیزه ای از عطر گلگزاران!


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



زندگی یک چمدان است که می آوریش/باروبندیل سبک می کنی ومی بریش
خودکشی مرگ قشنگی که به آن دل بستم/دسته کم هردوسه شب سیر به فکرش هستم/


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



راستشو بخوای عشقم! دلم برای طبیب دل خودم خیلی تنگ شده
 همونی که اگه تب میکردم خودش هم تب میکرد، همون طبیبیکه مریضه بیمار خودش شد
 ازت میخوام اونو بهم برگردونی

  

جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



همه ترسم از اینه که با کس دیگه ای باشم و فکرم پیش تو..
این شده کابوس شبای من


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



قلب آدما مثل قلکه، اگه سکه محبت کسی توش افتاد
 نمیشه درش آورد مگه بشکنیش!


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



لعنتی سلام مرا به غرورت برسان
و به او بگو
بهای قامت بلندش تنهاییست...!!


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



این روزها
نمیفهمم!
خودم هم حال خودم را نمی فهمم...!
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم رو به آسمان ها پر میکشد!
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه او را هم آغوش شوم...
{دل کوچکم}! آرام باش...


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم...


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



برای هر کس که ادعای رفاقت میکنه، در قلبتو باز نکن...
خیلی ها مثل بچه ها در میزنن و فرار میکنن!


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



"حرام باد"...
دوست داشتن کسی که عاشقی "سرگرمی" اوست!!!


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah



یه دعا میکنم
همه بگن آمین
خدایا کاری کن
هیچ وقت هیچ مادری
از فرزندش نرنجه


جملات عاشقانه کوتاه
jomalate asheghane kotah

نظرات 2 + ارسال نظر
سودا چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:50 ب.ظ

maryam سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

xube

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد