جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزیام اینه که جدید yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که قهرمان شنا بشم ازم بپرسن چی شد که موفق شدی بعد بگم
من هم مثل بقیه از یه زمین خاک شروع کردم..


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که یه روز وقتی خیلی خسته و عصبانیم وگوشیم زنگ میخوره
 بگیرم محکم پرتش کنم تو ایینه بعد به تصاویر خودم تو ایینه شکسته ها نگا کنم
ولی خو نه پول ایینه رو دارم نو پول گوشی جدید


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که تو این فیلما که میخوان ی نفرو بکشن بهش میگن آخرین خواسته ات چیه؟
 بگه بذار برم. بعد طرف واقعا آزادش کنه.....

  

یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که افق رو بخرم بعد واستم نزدیکش تا هرکی اومد اون اطراف محو شه بزنم......
مگه اونجا بی صاحبه که هرکی اومدزرت وزرت بیاد افق جهت محو شدن والاااااااااا


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که یه روز که نشستم تو خونه یه زنو مرد پولدار با بنزشون بیان در خونمون بگن شادی
 دخترم بالاخره پیدات کردیم بیا بریم خونه مون!
ومن در حالی که اشک میریزم بگم من پدرومادر فعلیمو هیچوقت ول نمیکنم
وبعد به آرومی در افق محو بشم!


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که وختی دارم گریه می کنم دوس دخدرم بیاد آروم بفلم کنه و تو گوشم بگه چی شده؟
منم آروم بهش بگم :با اون یکی دوس دخدرم بهم زدم! :)))


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که سه تا بچه داشته باشم
دو تا پسر و یه دختر
اسم یکی از پسرامو نیما اونیکی دیگه رو هم مانی بزارم
اسمه دخترمو هم میذارم نیمانی :دی
خخخخ


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﯾﮑﯿﻮ ﮔﯿﺮ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﯾﻪ ﺩﻝ ﺳﯿﺮ ﺩﺭﺩ ﻭ ﺩﻝ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻭ ﮐﻞ ﻧﮕﻔﺘﻪ
ﻫﺎﻣﻮ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻢ
ﻭ ﺑﻌﺪ...
ﺑﻨﺪﺍﺯﻣﺶ ﺯﯾﺮ ﻗﻄﺎﺭ ﺑﻤﯿﺮﻩ ﺗﺎ ﺣﺮﻓﺎﻡ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺭﺯ ﻧﮑﻨﻪ! |:


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که وقتی با دوربین دارن از کسی مصاحبه میکنن برم پشتش و گانکنام استایل برقصم!!
 اما میترسم منو بگیرن ببرن تیمارستان!!!


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزی هام اینه که یه سایت بزنم به نام متنک و سر در سایت بنویسم :"متن به شرط تایید"
بعععععله.... میخوام با دیگران رقابت کنم مشکلی داره؟؟؟:)))))


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که از یکجا بهم بزنگن بگن برنده شدم:)
اونم چی؟ به اندازه وزنم لواشک :-P


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزی هام اینه ک وختی پو داره صدا میکنه (غدا نمی خوره) دوستم بیاد تو بگه چشه؟؟؟؟،؟
بعد من بگم :برو اونور این فقط بین من پو هست


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که چه دختر چه پسرامون قدر خودشون بدونن
 با هم دیگه مثل یه وسیله سرگرمی برخورد نکن. وفادار و با معرفت باشن
 دخترامون بدونن حجب و حیا نشانه عقب افتادگی نیست
پسرامون هم بدونن داشتن غیرت رو ناموس نشونه املی نیست!


یکی از فانتزیام اینه که جدید
yeki az fanteziam
نظرات 1 + ارسال نظر
Moon shadow سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ق.ظ

Bahal bood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد