جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

به سلامتی خودم be salamati khodam





به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
از خواسته هام میگذرم تا دیگرون
به خواستشون برسن!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
ب هرکی رسیدم خندیدم تا طرف با دیدنم
واسه دو دقیقه هم شده غم و غصشو بریزه دور!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
هرکی شونه خواست شونش شدم
و هروقت شونه خواستم یه بُرِس هم به ما
ندادن!!!!

  

به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
دوست داشتن رو از همون
بچگی یاد گرفتم!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
خوردم اما نزدم!!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
بخشیدم و بخشیده نشدم!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
اشکم در اومد اما اشک
در نیاوردم!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
سکوت کردم تا طرف خالی شه ولی
سکوت نکرد تا من خالی شم!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
 تو دنیا هیچکی دوسم نداشته باشه، مامان بابام عاشقمن!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
لگد زدم به احساسم!!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam



ب سلامتی خودم که
تنهایی رو به بودن با هرکسی ترجیح میدم!!


به سلامتی خودم
be salamati khodam

نظرات 3 + ارسال نظر
hadis سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

Perfect

آدمک ... دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:47 ق.ظ

سلامتی تو ...

neda یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام
ممنون عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد