جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و عاشقانه 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



وقتی انسان ها ار تنهایی می نالند،
منظورشان این نیست که اطرافشان خلوت است
تنهایی این است که
هیچ کس نمی فهمد چه می گویند...
آیزایا برلین


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

خوش به حال انارها و انجیرها...
دلتنگ که می شوند، می ترکند.
مهدی اخوان ثالث


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

از یه جایی به بعد، تو هیجان انگیز ترین لحظات فقط نگاه می کنی.
گابریل گارسیا مارکز

  

اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



بعضیا هم هستن که باهاتن ولی همیشه با کسای دیگه گرم میگیرن
که اگر باتو به بن بست خوردن خیالشون راحت باشه که
تو کوچه بعدی یکی منتظرشونه
توقانون رفاقت به اینا میگن "لاشی"


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



بعضیاهمچنین با تعجب ازم می پرسن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یعنی واقعا دوست پسر نداری انگار دست و پا ندارم


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



ما آدم معمولیا وقتی دلمون میگیره
میریم لب پنجره
با یه لیوان چایی خیره میشیم به دور دستا،
احساس آرامش می کنیم...
سلامتی ما معمولیا
که نه "آرزوی" کسی هستیم
و نه "آویزون" کسی...!


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

آدمیزاد خوشمزه ترین غذارو دو پرس بخوره سیر میشه
نمیدونم این گوه خوردن چه لذتی داره که بعضی ها
هرچی میخورن سیر نمیشن !


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93


می دونم اگه بخندی تعادل شهر بهم میریزه ،
ولی "تو" بخند ،
آبادی ویرونه ها با "من"



اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93


وقتی اونیکه دوسش داری
برای اولین بار اسمتو صدا میزنه
تقریبا میمیــــــــــــــری


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93


خدایـــــا !!!!!
قسمت و حکمتت بمونه واسه اونایی که، دَرکــش میکنن ...
برایِ مــنِ نفـــــهم ، فقـط معجــــزه کن



اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

برای خودم مردی شده ام.....
بی صداگریه میکنم این روزها.....
درسکوتی تلخ.....
آهای دنیا.....مواظبم باش........
قلبم هنوز "دخترانه" می تپد.....!!!


اس ام اس زیبا و عاشقانه 93
sms asheghaneh 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد