جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93


تا کی غم آن خورم که دارم یا نه
وین عمر به خوش دلی گذارم یا نه
پر کن قدح باده که معلومم نیست
کاین دم که فرو برم ، برآرم یا نه!


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



بر خیز بتا بیا ز بهر دل ما
حل کن به جمال خویشتن مشکل ما
یک کوزه شراب تا بهم نوش کنیم
زان پیش که کوزه ها کنند از گل ما


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



برای هر قفلی کلیدی هست !
اگر نبود قفل نمیشد!
.
برایت دعا کردم
" کلید طلایی "تمام قفلهای زندگیت را ...
.
.
.
بیابی...

  

اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



انتهای شب نگرانی هایت را
به خدا بسپار وآسوده بخواب
خدابیدارست ...‎


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



خدایا :
ما برای داشتن دست های تو ریسمان نبسته ایم ، “دل” بسته ایم
همین که حال دلمان خوب باشد ، برایمان کافی ست...


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



هر صبح، پلکهایت،
فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند،
سطر اول همیشه این است:
"خدا همیشه با ماست"
پس بخوانش با لبخند...


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



نمیدانم از عاقبت این همه ترانه و نامه بی جواب
میترسم یا نه؟
فقط میدانم که...محتاجم
محتاج سکوت ستاره
محتاج لطافت صبح
محتاج صبر خدا
من محتاج ترانه های بی قفس ِ پر از کبوترم
در اخر سر محتاج وجود تو...


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



گفتم بهار! خنده زد و گفت:
ای دریغ دیگر بهار رفته نمی آید
گفتم: پرنده ؟ گفت :اینجا پرنده نیست!
اینجا گلی که باز کند لب به خنده نیست!
گفتم: درون چشم تو دیگر ؟
گفت :دیگر نشان ز باده مستی دهنده نیست
اینجا به جز سکوت سکوتی گزنده نیست...


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



بگذار زندگی راه خودش را برود ،
بگذار خیال کند که ما هنوز برای
گردش یک سال دیگر ، یک روز دیگر ، یک بوسه دیگر
به او وفادار خواهیم ماند ،
بگذار نداند که ما در پریشانی پرسشهای مان بارها با مرگ خوابیده ایم.
ما برای زندگی نه به هوا نیازمندیم ،
نه به عشق ، نه به آزادی ؛
ما برای ادامه ، تنها به دروغی محتاجیم که فریبمان بدهد
و آنقدر بزرگ باشد که دهان هر سؤالی را ببندد...


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93



یک روز که حالم کمی بهتر شد یادم بینداز، شعری بگویم
که تو در آن آنقدر خندیده باشی
تا دهان خواننده طعم گیلاس سرخ نوبرانه بگیرد...
یک روز که حالم کمی بهتر شد
یادم بینداز شعری بگویم
که تو در آن آنقدر مستانه خندیده باشی
آنقدر هورای شادمانه سر داده باشی
آنقدر دویده باشی حواست نباشد از شعر بپـری بیـرون
یک روز که حالم کمی بهتر شد
یادم بیاور تا به این جماعت بگویم
گاهی اوقات اگرحتی تمام مردم دنیا
عصای چارلی-چاپلین به دستشان بگیرند برابر آدم بلنگند
آدم نمی تواند بخندد نمی تواند غمگین نباشد نمی تواند از غصه نمیرد!


اس ام اس و جملات عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد