جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه 93 sms asheghaneh 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه
 میگن “نیست” ؟


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



باور کن
“من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا
چون “ تو ” را دارد . . .

  

اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



از حساب و کتاب بازار عشق
هیچ گاه سر در نیاوردم !
و هنوز نمی دانم چگونه می شود
هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم ؟


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟
چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



کاش دهخدا می دانست
دلتنگی ... اشک .... فاصله .... بی وفایی....
تعریفش فقط دو حرف است
"تـــو"


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



کاش بودم درختی در میان قلب تو
 تا وجودم ریشه می کرد از محبت های تو


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



رفیق هر شب و هر روزی دل
 غمت تا بوده ، بوده روزی دل
بگردان گوشه ی چشمی و بنگر
 چه حالی دارد آتش سوزی دل


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم
شاید او تنهاتر از من باشد !!


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93



هیچ می دانی؟
من دلیل شادی های تو بوده ام نه شریک آن
و شریک غم های تو نه دلیل آن


اس ام اس عاشقانه 93
sms asheghaneh 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد