جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار جدید 93 sms khandedar jadid 93


اس ام اس خنده دار



اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


دوس داشتن کسى که دوستت نداره
مثه این میمونه که تو فرودگاه منتظر کشتى باشى !


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


خانواده یه چیزیه که وقتی کنارشونی یه جور اذیت میشی
وقتی ازشون دوری یه جور دیگه !


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


انصافا تخمه آفتابگردون به مراتب با نظم ترتیب بیشتری نسبت به انار یک جا نشسته
حیف که استعدادش به چش نیومده !

  

اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


امروز یه پیکان دیدم داغونِ داغون ، مال سال ۴۸ بود اصن یه وضی !
پشتش نوشته بود “هرچی دارم از دعای مادرمه” !
یکی نیس بگه خو آخه بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا !؟


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


وقتی یه چیزی که داره میوفته رو تو هوا میگیرم
بیشتر از اینکه به تیز بودنم ببالم ، اینور اونورو نگاه میکنم
که کسی حالت صورتمو تو اون حال ندیده باشه !


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


آدمارو یا باید تو سفر شناخت
یا وقتی که ته دیگ ماکارانی میاد سر سفره !


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


وقتی یه رازیو بهم میگن و بعد میگن فقط تو میدونی
انقدر خوشحال میشم که دوست دارم برم واسه همه تعریفش کنم !


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


این پیاز قرمزا جوری اشک آدمُ درمیاره
که آدم به شک میفته نکنه کسی مرده و به آدم نمیگن


اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93

یارو زنگ میزنه رادیو ، میگه الو رادیو پیام ؟
خانومه : بله بفرمائید
میگه : من یه کیف پول پیدا کردم ک توش 50 میلیون پوله !
خانومه : آفرین به شما ، حتما میخواین از این طریق پیام بذارین برا صاحبش تا پیدا بشه ؟!
میگه : نه میخوام یه آهنگ غمیگن واسه صاحبش درخواست کنم ! :))



اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93


میدونید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه ؟
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی ؟



اس ام اس خنده دار جدید 93
sms khandedar jadid 93
نظرات 1 + ارسال نظر
M@R M@R. TB شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://M@R M@R

ﻣﻘﺼﺪ

ﻣﺎل ِ ﺷﻬﺮ ِ ﻗﻪ ی ِ ﺑﻪ ﮔﯽ ﻫﺎ ﺳﺖ …

دﻧﯿﺎی ِ آدم ﺑﺰرگ ﻫﺎ …

ﻓﻘﻂ ﺟﺎه دارد …!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد