جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

مورد داشتیم که sms asheghane


اس ام اس خنده دار



مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم ازش پرسیدن قبل ازدواج تحقیق کردی؟
گفته آره هر کی باهاش بوده راضی بوده


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم طرف تو قسمت غذاهای مورد علاقه نوشته:
غذاهای نذری


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم
دانشجوی ترم اولی درخواست مبصری به آموزش دانشگاه داده

  

مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم که مانیتورش خراب شده
 آدرس یه جای مطمئن واسه تعمیر میخواسته چون معتقد بود عکسای شخصی توشه


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم خواهره و برداره گیس و گیس کشی میکردن
سر اینکه کی زودتر ارایش کنه و بره بیرون!


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم
بخاری ماشینشو کم کرد
که گاز به همه ی هم وطن هاش برسه


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم دانشجوی ترم اولی
روز اول رفته حراست دانشگاه گفته آقا زنگو نمی زنین؟؟!!


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭﮎ ﺭﻓﺘﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﻏﭽﻪ ﺧﻮﻧﺸﻮﻥ ﻋﮑﺲ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
.
.
.
.
.
"ﺗﺮﮐﯿﻪ 2014"


مورد داشتیم که
sms asheghane



سر چهار راه یه وانت از چرغ قرمز رد شد، پلیس تو بلندگو گفت :وانت کجا می ری؟
وانتیه تو بلند گوش گفت :دارم می رم خونه! اینجور ملتی هستیم خلاصه


مورد داشتیم که
sms asheghane



مورد داشتیم طرف عکس تو برف نداشته
گوگل سرچ کرده عکس تو برف از دووووررر خیلی دور


مورد داشتیم که
sms asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد