جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید و زیبا 93 sms jadid va ziba 93


اس ام اس جدید



اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



گفتمش نقاش را نقشى بکش از معرفت
با قلم نقش تورا باوسعت دریا کشید


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



تو با هر سیب کرم خورده ای
وسوسه می شوی برو
تو از بهشت قلب من رانده شدی
در بهشت ماندن لایق هر کس نیس


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



دیگر به خوابم هم نمیاید
درکش می کنم همخوابی با دیگران تمام وقتش را گرفته

  

اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



سایه ام عاشق سایه ات شده
می خواستم ببینم آیا می توانیم همسایه شویم


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



دوست داشتنت هوس نیست
که باشد و نباشد
نفس است
تا باشم و باشی


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



از آن روز که رفته ای
کارت شارژ ها را سیگار می خرم
و با خیابان ها حرف می زنم!
همین طوری پیش برود گوشی را هم باید بفروشم کفش بخرم


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



سبز یا سرخ
گاز زده ام همه ی سیب های جهان را
هیچ کدام طعم لبخند های تو را ندارند


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



غمگینم…
همانند جوانی که لحظه ی اعدام
به گریه مادرش می خندد
خاطرش آمد که بچه گی اش گفته بود
خنده ات آرامم می کنه پسرم


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



برای مردن لازم نیست عزرائیل بیاید
همین که تو نیای کافی ست


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93



ماهی هم پرواز کرد
حتی شوری دریا هم برای نمک گیر کردنش کافی نبود


اس ام اس جدید و زیبا 93
sms jadid va ziba 93

نظرات 1 + ارسال نظر
لیدا جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ب.ظ

دل گیر ازت دنیا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد