جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین و زیبا SMS SANGIN


اس ام اس سنگین



اس ام اس های سنگین و زیبا
SMS SANGIN



گاهی
زیباترین سکوتها
کوبنده ترین فریادهاست


اس ام اس های سنگین و عاشقانه
SMS SANGIN



اگر
از آسمان به زمین نگاه کنی,
شاید دیگر هیچ مرزی بین انسانها نبینی.
آنگاه همه چیز
خداگونه تر و زیباتر به نظر میرسد


اس ام اس های سنگین سکوت
SMS SANGIN



حرفی نیست ...
در سکوتم فریاد را نظاره کنید
فریاد در گلو خشکیده است
حرفی نیست...............

  

اس ام اس های سنگین و تنهایی
SMS SANGIN



شـبگردی می‌کنــم.
اما صدای نفــــس‌هایـــت را از پشــــــت
هیچ پنــــــجره و دیواری نمی‌شــــــــنوم
آســوده بخواب نازنیــــــــــــنم
شــــــــــــــهر در امن و امان اســـــــت
تنها خانه‌ی من اســت که در آتــــش می‌ســــــــــــوزد


اس ام اس های سنگین عاشقانه
SMS SANGIN



چه کسی فکرش را می کرد !..
تویی که ..
در هر چه فکرش را بکنی !..
اسراف میکردی !
امروز ..
که زمان عشق ورزیدن است !..
اینگونه ..
صرفه جو شده ای !!


اس ام اس های سنگین و غمگین
SMS SANGIN



مثل کشیدن کبریت در باد
دیدنت دشوار است
من که به معجزه ی عشق ایمان دارم
می کشم
آخرین دانه ی کبریتم را در باد


اس ام اس های فاز سنگین عاشقانه
SMS SANGIN

وحشت از عشق که نه ........
ترس من از فاصله هاست !!!
وحشت از غصه که نه........
ترس من خاتمه هاست !!!
ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست ........
صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست !!!


اس ام اس های سنگین و جدید
SMS SANGIN



روزگاری مردم دنیا دلشان درد نداشت.
هر کسی غصه اینکه چه می کرد نداشت.
چشمه ی سادگی از لطفِ زمین می جوشید
خودمانیم زمین این همه نامرد نداشت


اس ام اس سنگین تنهایی
SMS SANGIN

بسیار نمی خواهم
تنها کمی
برای چشم به هم زدنی
دستت را به من بده
تا دلت را در آغوش گیرم



اس ام اس های سنگین دلتنگی
SMS SANGIN

دلم را که مرور میکنم
تمام آن از آن توست
فقط نقطه ای از آن خودم...
روی آن نقطه هم
میخ میکوبم
و قاب عکس تو را می آویزم


اس ام اس های سنگین زیبا
SMS SANGIN
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد