جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید غم انگیز SMS JADID


اس ام اس جدید



اس ام اس جدید غم انگیز
SMS JADID



نه همین غمکده، ای مرغک تنها قفس است
گر تو آزاد نباشی همه دنیا قفس است
تا پر و بال تو و راه تماشا بسته است
هر کجا هست، زمین تا به ثریا قفس است.
تا که نادان به جهان حکمروایی دارد
همه جا در نظر مردم دانا قفس است


اس ام اس جدید عاشقانه
SMS JADID



در ره منزل لیـلـــی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم آنست که مجـنــون باشی...


اس ام اس جدید 93
SMS JADID



تو خیابون داشتم میرفتم دیدم دست یه نفر یه قناری هست ؛
گفتم : فروشیه؟
گفت : نه ، رفیقمه....
به سلامتی همه اونایی که رفیقشونو نمی فروشن.

  

اس ام اس جدید و زیبا
SMS JADID



سعی کن تو زندگی درخت باشی ؛
که اگه کسی بهت لگد زد !
شکوفه بارونش کنی !


اس ام اس جدید و قشنگ
SMS JADID



آرزویت را برآورد ه میکند
آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند.


اس ام اس جدید غم انگیز
SMS JADID



آوای باد انگار آوای خشک سالیست
دنیا به این بزرگی ، یک کوزه سفالیست
باید که عشق ورزید ، باید که مهربان بود
زیرا که زنده ماندن هر لحظه احتمالیست ...


اس ام اس جدید و به روز
SMS JADID



برای لذت بردن از رنگین کمان ابتدا باید از باران لذت برد.


اس ام اس جدید
SMS JADID



این روزا از هر دستی که بدی
از همون دست بدهکار میشی


اس ام اس جدید زندگی
SMS JADID



برآنچه گذشت ،
آنچه شکست ،
آنچه نشد ...
حسرت نخور ؛
زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد


اس ام اس جدید و سنگین
SMS JADID



اگر حس روییدن در تو باشد، حتی در کویر هم رشد خواهی کرد.


اس ام اس جدید و عاشقانه 93
SMS JADID



از حساب و کتاب بازار عشق
هیچ گاه سر در نیاوردم !
و هنوز نمی دانم چگونه می شود
هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی
من بدهکارت می شوم


اس ام اس جدید غم انگیز
SMS JADID

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ق.ظ

عاشق که سدی لالایی خواندن راهم یاد بگیر.شب های باقیمانده ی عمرت به این راحتی صبح نمیشود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد