جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید sms ziba va asheghaneh jadid


اس ام اس زیبا



اس ام اس
زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



زندگی زنده موندن ونفس کشیدن نیست
زندگی قانون باورهاست پس باورم کن بیادتم


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



زندگی کتابیست پرماجرا"هیچ گاه آنرا بخاطر یک ورقش دور مینداز


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



عشق من!
تو نوازشگر خوبی نبودی
سفید شده است تارهای مویی که قسم خوردی با دنیا عوضشان نمیکنی

  

اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



به سلامتی تلخی روزگار که خیلی چیزا رو میشه خواست اما نمیشه داشت...


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



عجیب است
یک جای کار اشکال دارد
من نه به باباییم رفتم نه به مامانیم
من "بر باد رفتم"


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



لحظاتی هست که هیچ چیز این زندگی قانعت نمی کند
و فقط و فقط نیاز به اندکی مردن داری !


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …
منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid



روشن ترین روزها در انتظارت خواهد بود.
چون من آفتاب را برایت آرزو کردم


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند چه تلخ است قصه ی عادت!!!


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid


اگه نیمه گمشده تو پیدا نکردی زیاد مهم نیست...
درد واقعی از اونجایی شروع میشه که نیمه پیداشدتو گم کنی...


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید
sms ziba va asheghaneh jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد