جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

استاتوس خنده دار status khandedar


اس ام اس خنده دار



استاتوس خنده دار
status khandedar



اینقدر که این خانوما از سوسک میترسن،
اگر از شوهراشون میترسیدن.....الان دنیا گلستون شده بود!


استاتوس خنده دار
status khandedar



از یه دختره پرسیدم : حالت چطوره ؟
گفت : میجی یوجی !!!!
اولش فکر کردم داره چینی ژاپنی حرف میزنه
نگو منظورش این بوده : مرسی ، تو چی ؟؟


استاتوس خنده دار
status khandedar



خاطرات تلـخ آزارم میدادند …
آنـها را به شـرکت GLX سپردم …
به راحتی از ذهنم بیــرون آمدند و راحت شدم !!

  

استاتوس خنده دار
status khandedar



عاقا هرموقع احسان علیخانی میخاد وارد دکور ماه عسل بشه
همش حس میکنم الانه که سرش بخوره به دکور !!!!
فک کنم دعای خیر دخترا پشت شه که نمی خوره تو سرش !!!


استاتوس خنده دار
status khandedar



سه تا چیز هست که هیچ وقت آدم نمیتونه فراموششون کنه …
( صبحانه، ناهار، شام )
قرار نیست کـه همش احساساتی باشه ..


استاتوس خنده دار
status khandedar



” عزیزم من به جز تو تا حالا با هیشکی نبودم “
این از اون جملـه هایی هـست کـه آدم نمیدونه بعـد از شنیدنش
باید احساسِ “خاص ” بودن بکنه، یا “خر” بودن !…


استاتوس خنده دار
status khandedar

سه نوع دور داریم:
اونی که دستت بهش نمی رسه
اونی که چشمت بهش نمی رسه
اونی که فکرت هم بهش نمی رسه



استاتوس خنده دار
status khandedar


من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :
با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟
یا فقط باید آیفون باشه ؟



استاتوس خنده دار
status khandedar


خواهشمون از کارخانجات لوازم خانگی اینه که در یخچال رو شفاف بسازن !
نه تنها یه عدده آدم تنبل و روانپریش رو نجات میدین
بلکه عمر مفید یخچال هم خیلی بالا میره



استاتوس خنده دار
status khandedar


بچه ۷ساله آیفون فایو اس دستشه
خدا شاهده من همسن این بودم تنها خواستم از خانوادم این بود که
وقتی خیار پوست میکنن منو صدا کنن پوست خیارا رو بخورم !


استاتوس خنده دار
status khandedar

نظرات 1 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ق.ظ http://Mohamad137827j137827

خیلی باحل بوداصلاعالیییییییییییهههههههههههه::

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد