جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین جدید sms ghamgin jadid

اس ام اس غمگین




اس ام اس غمگین جدید
sms ghamgin jadid



توی یک بغض همیشه ، گریه هامو دوره کردی جای خالی نگاهت
میگه تو برنمی‌گردی منمو یه بغض پنهون ، خاطراتی پاره پاره عاشق و غمگین و تنها ، این چه رسم روزگاره


اس ام اس غمگین جدید 93
sms ghamgin jadid



عشق را میشه ... توی دستهای خسته پدر و توی چشمهای نگران مادر دید
نه در دستان یک غریبه.خدا بیامزدت بابا


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms ghamgin jadid



حوا که بغض کند. حوا که بغض کند. حتی خدا هم اگراجازه برداشتن سیب را بدهد
چیزی بجز اغوش ادم ارامش نمیکند

  

اس ام اس غمگین گریه دار
sms ghamgin jadid



“گـریه” آخـریـن چیزیست کہ بـاقی میمـانـد …
و “بـغـض” یکی مـانـده بہ آخـری … و “امیـد” پیش از بـغض میتـرکـد


اس ام اس غمگین خسته از دنیا
sms ghamgin jadid



از لحظه های بی هوا خسته ام ، خسته ام من آدمم از آدما خسته ام ، خسته ام


اس ام اس غمگین سنگین
sms ghamgin jadid



بغض نکن ، گریه نکن ، اگر چه غم کشیده ای برای من فاش بکن خواب ِ بدی که دیده ای
 اگر که اعتماد ِ تو به دست این و آن کم است


اس ام اس غمگین جدایی
sms ghamgin jadid



محـــکم بزند در گوشـــم. بــــی هیچ دلیلی ...
فقط بشکند اینــــــــ. بغض لعــنتی را ..


اس ام اس غمگین فانتزی
sms ghamgin jadid



ســــــخت است وقتی از شــــدت بــــغـض،. گــــلو درد بـــگیری... و
 هــــمه بـــــگویند. لبــــاس گــــــــرم بــــپوش!


اس ام اس غمگین عاشق
sms ghamgin jadid



غرورم واین بغض های نامروت است. عاقلانه انتخاب کن تاعاشقانه زندگی کنی
چون اگرعاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگی میکنی


اس ام اس غمگین جدید
sms ghamgin jadid



شروین گروه بغض-عشق. اگه که دلسوخته ای ، با تو غریبه نیستم … که با
تو بغض عشق را ، غزل غزل گریستم. مرا بخاطر بسپار لحظه به لحظه خط به خط ،


اس ام اس غمگین جدید
sms ghamgin jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد