جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس متن دار غمگین


عکس متن دار غمگین


عکس متن دار غمگین


آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد

طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت


عکس متن دار غمگین


عکس متن دار غمگین


باید امشب اشک را باور کنم

لحظه را با گریه هایم سرکنم

باید از گنجینه ى اندوه و اشک

گونه هاى خشک شب را تر کنم


  


عکس متن دار غم


عکس متن دار غمگین


بر خاک بخواب نازنین تختی نیست

آواره شدن حکایت سختی یست

از اشک های پاک خود فهمیدم

لبخند همیشه راز خوشبختی نیست


عکسهای متن دار غمگین


عکس متن دار غمگین


دلم گرفته تر از این نمیشود

چشمهایم خیس تر از این نمیشود

تمام غم ها و غصه ها در دل من جا گرفته

میدانستم اشکهایم روزی تمام میشود


تصاویر متن دار غمگین


عکس متن دار غمگین


عاشقی با قلب من بیگانه شد

خنده از لب رفت و یک افسانه شد

حس و حالی بعد عشق آمد پدید

بعد آن شب زندگی غمخانه شد


عکس نوشته دار غم


عکس متن دار غمگین


جان غمگین، تن سوزان، دل شیدا دارم

آنچه شایسته عشق است، مهیا دارم

سوز دل، خون جگر، آتش غم، درد فراق

چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم


عکس عاشقانه غمگین متن دار


عکس متن دار غمگین


بهار من مرا بگذار و بگذر

رهایم کن برو دلدار و بگذر

من عادت می کنم اینجا به غمها

مرا پر کن از این اجبار و بگذر


عکس های متن دار عاشقانه و غمگین


عکس متن دار غمگین


چه کسی حرف مرا می فهمد؟

چه کسی درد مرا می داند؟

در پس پرده ی اشک چشمم

چه کسی راز مرا می خواند؟


عکس های عاشقانه غمگین


عکس متن دار غمگین


دلم گرفت از آسمون، هم از زمین هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هر چی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم


عکس غمگین جدایی


عکس متن دار غمگین



شب سردی ست و هوا منتظر باران است

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من، دلبر بارانی من


منبع : پورتال جامع مهستان ارسال شده در دسته بندی عکس عاشقانه


عکس غمگین و عاشقانه


نظرات 6 + ارسال نظر
رضا جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ق.ظ

عالی بود

farina شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ

Mi30 az axaye qashaanget,veblaget aliiiiiiii

پرستو چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

غیرقابل دوست داشتنم جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:37 ب.ظ

بدنبود ولی عکس هاخیلی کمه

RezaDark سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

خیلیییییییییی خوووووووووب بودن....لطفا عکسهای بیشتری بزارید

طاهره یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ

بد نبود ولی من شاعرانه خوشم نمیاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد