جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه زیبا 93 sms asheghaneh jadid 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
های عاشقانه زیبا 93
sms asheghaneh jadid 93


احتیاجی به مستی نیست
یک فنجان قهوه هم دیوانه ام می کند
وقتی میزبانم چشمان تو باشد …


اس ام اس های دوستانه 93
sms asheghaneh jadid 93



کار سختی اسـت دوست نداشتن تـو...
باید برای خودم کار دیگری دست و پا کنم...


اس ام اس های عاشقانه 93
sms asheghaneh jadid 93



گفت : دعا کنی، می آید؛
گفتم : آنکه با دعایی بیاید به نفرینی میرود؛
خواستی بیایی،
با دعا نیا، با دل بیا ...!!

  

اس ام اس های سنگین و تیکه دار 93
sms asheghaneh jadid 93



به بعضیام باید گفت
عزیزم اونی که سه بار بهت فرصت میده , پین کد گوشیته نه من !


اس ام اس یاد و خاطره
sms asheghaneh jadid 93

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که
از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !


اس ام اس های عاشقانه زندگی
sms asheghaneh jadid 93



زندگی همینه :
انتظار یه آغوش بی منت …
یه بوسه بی عادت …
یه دوستت دارم بی علت …
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س …


اس ام اس های عاشقانه دوست داشتن 93
sms asheghaneh jadid 93

خود را در آیینه نبین … !؟
جایی شفاف تر از آیینه هم هست … !
کافیست … که قلبم را بشکافی … !
و آنجا خودت را بهتر از هر آیینه ای ببینی



اس ام اس های تنهایی جدید شهریور 93
sms asheghaneh jadid 93


روی صندلی همیشگی می نشینم و سفارش میدم : دو فنجون قهوه
هنوز هم با این که نیستی ولی برات سفارش میدم…
خودت نیستی خیالت که هست


اس ام اس های غمگین جدید شهریور 93
sms asheghaneh jadid 93


رفته ای اما….
خدایمان هست
بگذار هرگز پس از ما کسی از آنچه از تو بر ما گذشت چیزی نداند


شعر های عاشقانه 93
sms asheghaneh jadid 93


من آن شمعم که شبها در شبستان تو می سوزم
به ظاهر شاد و در باطن ز هجران تو می سوزم


اس ام اس های عاشقانه شهریور 93
sms asheghaneh jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد